Thursday, September 3, 2009

aktiviti mencabar sementara tnggu berbuka

1. Bekas kekasih saya adalah :
org yg plg sy taley lupe..tp cube utk lupe..;)

2. Saya sedang mendengar :
perut sendiri menSHUFFLEkan dirinye..makin rancak dan hebat' krukkk..krukkkk.
(da mcm bunyi orang baik pulih pintu umah jek)

3. Mungkin saya patut:
pergi mandi sekarang' tp mahu buke dahulu

4. Saya suka :
tido dalam keadaan terbalek

5.Sahabat-sahabat baik saya :
adalh yg terbaek penah saye jmpe..nk list name k0rg mmg x berbuka ak nt lah..

6.Saya tak paham :
kenapa sy taley lupe makhluk itu?? tak paham lagi' nape sy x pegi2 mndi lg even rumet da p0tpet macam raja siam da neh..

7.Saya kehilangan :
die 2bln lalu..

8.Ramai yg berkata :
weh eyda' awat hang neh sat ceria' sat diam' sat ilang' sat ade' sat..sat..sat..ang ingt sate ka..'

9.Makna nama saya :
cahaya petunjukku' lbey tepat s'org yg tulus jujur serta pandai memasak..HAHA berwawasan' ape lagi..ape lagi..

10.Cinta itu adalah :
its universal! ape nta' pelik k0t..hee' tp td ros ckp if kite da ready to fall in luv dgn sumone' mean dat kite da ready to be hurt' so konklusi' loves hurt! tp kdg2 bes..kadang2..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
meminum air oren yg gle vavi fresh bli kt kafe damai' terliuran ak..sedap weh air oren kt kafe tuh..(dy xp0se oke)

12.Saya akan cuba :
lupakan dy mulai saat ini..(lpe sket pn jd lah)..XD

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
smpe bile2 la kot..pastu cm benci gle ayt neh.
'i teman u smpe ble2'..haha! GTH lahh..hee

14.Telefon bimbit saya :
sony ericsson K530i yg setiap sudut nye da calar balar! (da x rupe enf0n s'org gadis jek)

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tgk jam kt fon..pastu renew alarm yg wt konon2 nk bgn kol5 tuh..tuka2 smpe 40x las2 bgn ag 15min klas mule..

16.Saya paling meluat apabila:
org yg sebenarnye perangai cm sip0t tp dpn laki bajet sopan' baling kuali kang!

17.Pesta/Parti adalah :
berp0ya-p0ya smpe lupe diri

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ulat gonggok pke kasut converse


iklan: p berbuka jup en...soto da menari gelek2 depan mate ak tuh

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
tyme sk0la2 lah! fikiran suci..id0p nk gelak jek..ak rs jarang gle ak nanges' tp ak plg nanges gle vavi tyme berry nk pindah serting kot..kat toilet pastu keret n intan dtg puj0k..ak ingt weh berry! kih3

20.Hari ini :
hari plg sip0t bg ak' bad mud nye' pastu penin pale' klas titas ak p melukeh lagi dgn lirik lagu 'fcuk you by lily allen' d jdkan sumber ilham' p0nteng klas pd ptg ari' td0''bgn td0 br dpt semngt waja lek' pastu p bazar dgn syed' tgh jln jmpe min! oh tidak! min arini nmpk sebijik cm shak oke' borak2..then blah..berbuke soto n air tebu..hee' kenyang benar!


21.Malam ini saya akan :
sambung tgk hana y0ri dango dan berhasrat tidak mahu ke training taekwondo..hee (sir azim d larang m'bc blog saye)

22.Esok pula saya akan :
pergi ke klas pd jam 8.30 (kelas ganti).kelas dan kelas smpe kol1' lek blek kompem tid0' ptg bgn p bazar dgn syed lagi..(arap2 jmpe min juge)..haha

23.Saya betul-betul inginkan :
kebaya purple yg sye pena usha kt jln TAR dgn kazen pd bulan mei lalu' harap2 ia masih d c2..seksi woh!! tp suke! haha

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
asl arini muke cm sailormoon?? smlm cm megan fox..aish!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
perpustakaan..eh tipu' membeli belah lah' bju raye xbli ag la weh.

26.Makanan Barat atau Jepun :
jepun..tp ak meluat nk mkn sushi..(ley ke gne word meluat dlm konteks ayt ak tuh?)

27.Bilik yang terang atau gelap:
nk jawab samar2..lalalala~

28.Makanan segera adalah :
sedap kalo tgh lapo o tyme xp0se..

29.ayt terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"lompat tikam itu haiwan ape??" tnye eyda pd rumetnye

30.Siapa yang anda nak Tag?
soklan last mmg ak mls nk jwb..berlalu smbl membawa towel p mndi..