Wednesday, September 30, 2009

pernah tak rasa??

sebagai insan yang agak anggun atas muka bumi ini' mesti korang pernah rasa satu hari itu kehidupan korang gloomy saje kan.aku bukan saje rasa itu pada hari ini' macam-macam perasaan' satu perasaan yang aku suka adalah sampaikan dengan dahan pokok' rak kasut serta kucing jalanan pun ak jeling tajam..(rs cm menggoda lak)'

aku betul-betul tiada mood hari ini' mesti sebab malam semalam tidur lambat tonton 'inkheart' di ikuti 'pirates:at world's end..' kelas mula pada jam 8pagi' aku sedar 7.30 pg..itu pun rumet aku kejutkan' dia kejut agak sopan tapi aku TERrespon over lak' bangun2 pening kepala pastu rasa mahu ja
di zombie sebab boleh makan orang..tapi orang 1st aku nk makan adalah mohd amirul bin isa! (weh' awat jadi menakutkan neh..tape' berry ckp org cantek mmg org takut..0hoo)'

tak lah..ini kerana aku mimipi sesuatu' yea..sesuatu..a'ah..sesuatu..sesuatu yang tidak berapa bahagia' sesuatu itu yang buat aku pening sebent
ar.sesuatu yang dah lama pergi jauh' sesuatu yang buat aku rasa mnyesal sangatSANGAT (ulang 14x)..' yea..aku sorang je kot tahu ape itu..' tasuke perasaan camni..(oh' ini tiada kne mngene dgn syakir..sbb aku tapena rs mnyesal kenal dgn dy..he's da one yang aja aku jd tabah dan lbey matured..aceceyh..hee)

FREMMIN..i miss you all sangat' i really do oke' i wish all of u was here..




p/s: sory kalo x reply msg kerana aku mmg tade mood mahu b'msg dgn sape2 wat ms ini' tu yang kalo aku rs important ak kol trus..eh' tapi da mlm neh ak oke da blek..=)) mungkin sbb ak tgh period ke??