Friday, July 30, 2010

suddenly lewat.

If you're at the wrong place, wrong time,It's better to either you leave the place, or wait for the time to pass by.But for now, I can't decide.


dan entri ini agak cheesy dan emosi dalam rating yang tinggi. *sila tahan diri dari rasa menyampah..hehe*


kan..aku kalau boleh nak jadikan diri aku busy se busy busy nya sebab itu sahaja cara untuk aku lupa kan sesuatu yang sudah lama.


maaf.aku terlalu busy sekarang kerana ini pilihan aku.aku rasa berseronok bila dalam keadaan di mana aku boleh fikir satu benda sekarang yakni apa yang aku buat sekarang.tak perlu fikir pasal apa yang engkau sedang buat sekarang.sometimes i am fazed and its completely fazes me.aku macam air.


aku busy sampai aku kurang masa untuk bersosial macam budak bilik aku nie..amboi dia..haha!.main ngorat ngorat.berjalan rayau-rayau dan berbual ketawa sambil tepuk tepuk kerusi macam dulu-dulu.mungkin masa itu ada tapi ada masa tertentu.aku lebih senang selesaikan apa yang aku patut selesaikan dahulu.


maaf.aku terlalu busy sekarang.eh' weekend aku free juga tapi kadang-kadang tertidur macam alololo..tak pernah tidur yea? hoo..





p/s: tolong masa cepat jalan.penat dah tolak.