Wednesday, July 7, 2010

kisah sekolah baru dan sotong kurita

entri kesatu untuk julai.


hari pertama sekolah pun dah sesat barat.oh dan roomate saya semua budak lepasan diploma..makanya saya adalah paling muda.yeay! classmate so far best dan gila.oke baru masuk class pagi tadi sebenarnya.hari lain aku sesat lagi so ambil keputusan tak payah la attend class.1st week kot..tengok dah buat macam u sendiri tiba-tiba.


cakap pasal roomate.loker baju di sini kecil sedikit dari arau.nak bela semut pun tak muat.pakaian aku agak-agak kena ada closet cam kimora lee ke.eceh...diva nak mati kau eyda.tapi serious loker kecil.nak sumbat diri sendiri pun fikir lapan belas kali takut tak lepas tang bontot ke apa. *over


tadi kat studio vrd 5jam.apa kes satu subject 5jam weh macam pergi ceramah ambil lesen memandu je.esok ada lagi..subject tak banyak.sukanya! tapi jam kredit tanak pulak banyak.boooo..! jumaat i free lagi.yeay! tapi paling pelik kenapa aku ada subject FDP402 yakni pasal digital photography? jeng jeng jeng.


dan..kaki sakit macam baru lepas buat lompat kijang dengan penuh semangat.serious shit aku main gamble jek duduk sini sampai salah naik bas..salah pergi class dan selepas itu aku memang kuat sangat bertanya muka tanak pulak innocent habis.member aku pun dua kali lima.mana tak nye..bebudak AP yg len ramai dapat anggerik kot.apahal tak semena-mena aku diletakkan di melati? tahu tak jauh.eh kuat merungut sungguh.pastu naik bas semua macam 'woi jom bergusti'. depa tak taw laki aku dulu sergio mora.


apa lagi entah.aku memang blur nie nak tulis apa tu pasal lama gila tak update.nak update apa? masalah jiwa aku malas nak layan.aku nak mula hidup baru wehhhh!!!!! tudia..tanda seru harus ada lima tanda semangat tak akan luntur.


sotong kurita nama paul tu apahal macam nak best sangat dia.potong sesungut tu buat yong tau fu baru tahu.sesuka hati je predict spain menang.dia mesti ada sejarah dengan hitler dulu.tu pasal dok sabotaj germany semacam.siap hang!

p/s: aku suka course baru aku sangat! tapi aku rindu mereka di arau.