Sunday, June 27, 2010

macam nak kesian pun ada

sumpah lawak..esh tataw tua tua nanti masalah aku apa.banyak dosa mengumpat ke apa tak tahu lah.tapi kenapa aku tengok orang lain buat nampak normal ja muka.aku dah macam bini mafia lagaknya.yang ada kacukan alien.


20 years later saya akan bermutasi macam ini sekali? mata jadi empat.yang bawah tu pakai contact lens apa?

yang ini lebih memilukan.kesian kat laki dan anak-anak aku nanti.

yang ini kalau aku ambil dadah.ya allah muka..jadi jangan ambil dadah.tak ambil dadah pun dah kerepot muka empat mata.ambil dadah tangan jadi lapan pula apa? nasib baik lubang hidung tak berbentuk segi tiga..


haa..Salah satu benda yang menjengkelkan dekat facebook ialah bila orang add kau bukan sebab kawan atau kenalan, tapi sebab nak kembangkan bisnes MLM atau skim cepat kaya diorang.


Lepas tu, diorang akan tag gambar diorang sedang pegang duit kertas tersusun dekat sebelah tangan dan tangan satu lagi akan buat 'thumbs up'

Annoying gila.

p/s: pengaruh nad la nie..p buat menda alah ni..terima kasih.kita jumpa 20 thn akn datang..