Friday, June 4, 2010

tak paham.

itu hari aku lepak MPH dari pagi sampai tengah hari.sorang bai.sebab nak ambil adik aku dekat bainun sebenarnya.cuti sekolah dah start weh..habis la aku tak aman dekat rumah tu bilamana kedua-dua adik aku pulang memang tak menjerit sehari aku tak sah.pagi-pagi ada orang kacau aku tidur tu perkara biasa..rasa nak baling katil pun ada..


bangun pagi breakfast aku hilang tiba-tiba tu perkara biasa.kalau aku buat burger malam-malam ke hape letak atas meja lepas tu lesap perkara biasa.dan kalau aku bangun tidur tiba-tiba dengar bunyi trumpet tak pasal-pasal tu perkara biasa..dan paling best' aku bangun bila aku check kredit aku hilang rm5 pun perkara amat biasa.


dan paling aku rasa dah biasa adalah berebut internet..pernah sekali adik aku dah hilang kesabaran sangat aku buat muka tade perasaan je, dia pi gunting wayar yang sambung kat modem tuh.amek kau.nyaris nyaris aku nak berdoa jadi ninja turtle ke apa karate sikit bagi bengkak dagu ke apa. semua orang adil takleh online..semenjak hari itu..ibu aku pasang wireless..adil' semua dapat online tanpa sebarang perebutan dan pertumpahan darah..nasib baik adik aku takde lesen kereta lagi.kalau tak aku rasa tu pun boleh bawa ke muka keadilan..internet adalah isu berat di rumah setakat ini..tiada tandingan.


tapi kalau adik aku takde..serius aku rindu dua dua..kadang-kadang saja kol depa cari gaduh.tak best aku rasa kalau jadi tunggal nie lagi-lagi kalau ibu bapa busy.bagai kan kuali tergolek-golek bolahlah aku diumpamakan macam itu takleh duduk diam kalau duduk rumah sorang-sorang.tapi bila depa dah balik..mula lah rasa nak suh balik la asrama korang balik.serabut aku.tapi disebabkan aku dah besar dan sat g nak masuk 20tahun dah aku beralah sikit.dulu aku pun naik sama.best main gaduh gaduh atas katil.tak sakit.rasa macam kat theme park perasaan tu sama..


separuh itu seni.


adik aku dah besar rupanya.dah ada awek..pandai dok cerita kat aku.lepas tu kalau dia tanya aku tade bf ke apa aku gelak je sambil bagi penampar seketul..aceyh..tipu je.aku buat buat tukar topik.hahahaha


tak faham sebab bila takda aku rindu bagai.bila ada cara kami menunjukkan kasih sayang adalah buat pertandingan debat secara terbuka kat rumah.syok kot macm tu.. 


oh yea.semalam bersamaan 3rd june 2010 birthday ex-roomate i time kat lenggong.happy birthday to najwa abd rahman! may Allah bless u cibo dearie. =)


p/s: adik aku bawak fon aku p mana tak taw..kuang ajaq.balik nie aku cabut gigi dia hidup-hidup!