Tuesday, June 1, 2010

perkara random part 2


eh..yang part one aku cari tak jumpa pulak nak link' ahah.maaf kan kawanmu.ekceli (menyampah la eja macam ni).actually.ada dua perkara random yang aku tempek kat sini.

perkara random pertama:

oke..siapa kata ada facebook and blog ni tak menjana minda and buang masa.mari kita pandang side yang positive.contoh terdekat orang cam aku ni yang tak pernah rasa nak membeli surat khabar ke apa.teruk aih..tapi disebabkan blog aku dapat tahu isu semasa.aku seorang umat yang memang gemar blog-walking yang setia dan tak pernah luntur perasaan nak membaca blog tak kira lah blog tu genre hardcore ke balada ke etnik kreatif ke.as long as it breath taking.begitu juga facebook.nampak je group baru kau akan tahu dah.oh oke..berita baru dan aku cepat cepat google.contoh terbaru pasal israel..jews memang aramzadei gila.oke' tak semua.

what the hell wrong with the fucking zionist shooting at innocent people.. zionism regime is freaking bastards without balls.. bunch of jewish faggots!! then, the children.aih..dah pandai pegang senjata bagai.cuba kalau jadi kat aku.pegang kasut tinggi nak hentak kat depa pun aku kecut.aku sebenarnya pernah pasang cita-cita nak jadi polis or tentera .buat kena gelak saja kan..masalah utama tinggi tak berapa nak cukup.cita cita tinggi sungguh.semangat ada dah tapi kalau sampai tua aku kena kerja kat lab boleh jadi mutan aku.kalau boleh bermutasi jadi fazura ka keira knightley ka seronok gak.tudia hang dok melalut pa eyda..*diam.

 

ya allah, bring them to peace.lindungi la mereka.and aku suka status izul kat fb. 'WWIII..israel vs the rest of the world.' heh.memang mati lah depa.takde lah.. aku teringin macam nak jadi volunteer ke apa.sebab aunty Herah aku selalu jadi volunteer kat sana and dia selalu cerita.sedih lah sebab aku tak pernah rasa susah semua nie kan.mintak jauh..i.Allah

perkara random dua:

aku bosan pagi tadi lalu aku menonton cerita 'ayat-ayat cinta balik' oh my..mula mula aku tonton aku tertidur kot.kali ni aku tonton macam menyentuh jiwa la pula kan.so..aku tengah emosi ni lately' so movie tu buat aku terfikir something..

“Ya Allah… Seandainya telah engkau takdirkan dia bukan miliku… Bawalah dia jauh dari pandanganku… Luputkanlah ia dari ingatanku… Dan peliharalah aku dari kekecewaan… Serta ya Allah ya tuhanku yang maha mengerti… Berikanlah aku kekuatan… Melontar bayangannya jauh ke dada langit… Hilang bersama senja nan merah agarku dapat mengecapi kebahagiaan… Walaupun tanpa bersama dengannya… Dan ya Allah yang tercinta… Gantillah yang telah hilang… Tumbuhkanlah kembali yang telah patah… Walaupun tidak sama dengan dirinya… Ya Allah ya tuhanku… Pasrahkanlah aku dengan takdirmu… Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan adalah yang terbaik buat ku… kerana engkau maha mengetahui… Segala yang terbaik buat hamba Mu ini…”
Ameen..

dan fahri tu hot yea sebenarnya.apasal aku baru perasan..?


ouh' yea..aku buat tumblr.dulu aku selalu usha pina punya sekarang i decided to have one.erk..link cari sendiri.segan la nak link terang terang.auww! sebelum aku mati bosan cuti tak reti nak habis habis ni aku buat lah semua agar aku gembira.(ayat macam pendidik entri aku kali ini)


p/s: =)