Monday, June 14, 2010

tangan krem refresh portal.

hah' entri ni aku nak buat secara ringkas padat dan mutakhir.aku dah check result. baru semalam dapat tengok tu pun dekat mini transcript cenoit tak menarik betul tengok kat situ.

beberapa hari sebelum result muncul depan biji mata...

damn la student portal!..(aku memaki di dalam hati) empat puluh kali refresh pun tak boleh nak masuk.aku mula terpacak depan laptop sepuluh hari bulan tu dah gelabah mak aih' tapi tahap serta kadar penggelabahan aku kian merosot bila student portal menguji .heart beat aku pun makin normal tak normal je.lama-lama aku tak rasa apa dah.dok tekan butang refresh sambil terlentuk manja tengok England lawan.dekat fb tak perlu lah tuan hamba pertikaikan.habis semua status melontarkan ketidakpuasan hati.

bila result dah muncul depan biji mata..

hah! hambek kau! perghh..result aku.amat tidak memberangsangkan.apa aku belajar selama ni? memang turun gila kuasa empat belas nampaknya.tapi alhamdulillah takde fail.kalau fail esok juga aku buat press conference aku nak kahwin.banyak subject aku tak leh ngam sebenarnya sem lepas.nasib baik sem satu cover pointer.tapi lepas setahun aku macam terfikir something..berdoa berdoa..

nak semua! nak semua!

haa..lagi satu punya nya entah apa perangai aku ni.aku takleh nak tengok kat examination slip result sebab aku tak complete kan course registration itu hari.hah' sapa suruh server cam JHIUGUYFTRSTFC (tu ha..laju betul aku mencarut) .aku tak sempat nak masukkan koko..terus dia kata aku tak buat course registration. sem lepas pun aku ada masalah course registration.dia tak suka aku dah kot menda alah ni..aku pun dah tak suka kat hang dah.betul betul tak boleh bawa berbincang lah si student portal nie.

eh' kata tadi nak ringkas kemain..

p/s: bila suara justin bieber nak jadi macam faizal tahir?