Sunday, May 30, 2010

emotional disaster.heh.

iklan: walau pe pun jadi aku sokong germany! adik aku cam biasa france dua dua! weh! tapi ankle injury ballack time fnal FA cup aritu mintak mintak baik habis.

nothing..rasa nak tulis.actually menulis nie kadang kadang boleh jadi kinda terapi..yes' i am upset.selalunya bila aku tengah macam ini aku hilang sekejap.sebab aku paksa buat macam tu.tapi sekarang aku malas nak layan..


yes..it seems like you lost a part of yourself.sakit kan..
almost a year takde la lama mana.
rasa dah ulang benda ni berapa kali dah.
but it still wont help.
every single day' pray the same thing.hari hari benda yang sama.
sometimes kita memang jarang nak give up.
tapi kali ni like we lost hope.


ya allah! aku benci lagu yang boleh buat aku terganggu..sangat!


akan datang.harap jadi macam dulu.please..
malam nak nangis ke apa.sila lah berubah..


can't wait. =)


but yet i still saying this..'i miss you' but mungkin rasa macam main main.terpulang lah.blog aku nie kalau nak kategorikan mesti pening.segala sedih berjimba haru suka blur semua blend sekali. ouh' kalau nak seronok je tak versatile lah bumi ni.


p/s: nak memancing..