Tuesday, May 4, 2010

empat belas kata pergi.dua puluh lima kata mari

oke' dah tak hot.hari itu bagitau pina 2 kata pergi empat kata mari.nampak tak ciri-ciri hot di situ.sekarang hanya tinggal dua.apa aku nak buat dengan dua nie.sebab nanti mereka akan pergi juga.bagus' aku nantikan pemergian mereka.

 masyarakat semua tengah final aku leh p tengok wayang.'lelaki besi dua' best la der..!

tinggal dua paper adalah rasa macam ada lagi 23 papers to go! tadi soalan rasa macam jawab physics kenapa entah.aku dah la elergic subject nie.memang tiada unsur kasih sayang soalan macam  weh weh dah baca lah ape ntah formula mana nak gune hoi tak ingat lah GILE! maka terjadilah formula ciptaan sendiri.syabas!

cepatlah..i nak cuti nie.nak belajar memasak.berdebar dah rasa nak kena dengar ibu pung pang pung pang kejut i bangun dari pemberaduan.

sama tinggi! sama tinggi! tahniah diri sendiri!

eh setadi lah hidayati anak perempuan pertama encik hamid.berdebar lah! fav subject dua nie.boleh buat aku pengsan tiba-tiba dalam hall.

tolong..jangan bagi saya fikir benda lain sekarang.hey lekas mari belajar dengan justin bieber! 

gambar penutup.walaupun baru kenal mereka semua nie tapi semua best.mereka budak unimap.aku jek dak uitm sesat tak pasal pasal.oh beselah.hidup kena mesra alam.;D

p/s: saya mimpi..saya mimpi..mimpi mimpi..lalalala~