Monday, May 3, 2010

statusitasi soksek soksek.

tell you what' terkenang and mahu is very different weh.VERY! =)

aku letak kat status facebook itu hari.entah mereka komen pelik-pelik..kan.just so you know' bila aku terkenangkan what-so-ever bullshit thingy tak kira apa pun tapi yang dulu punya.tak semestinya aku mahu semua tu balik. as simple as that..GONE eyda GONE! 

contoh tak perlukan gambar rajah.i malas nak lukis-lukis uu..hee! oke contohnya anda terkenangkan buah durian belanda anda makan dengan seorang dia tiga tahun lepas.padahal bukan musim durian belanda pun.terkenang sampai menitik air mata gituu.tapi dia tu takde dalam hidup anda dah.belajar keluar negara ke kawin lari ke' itu yang kita tak tahu.dah' lepas menitik air mata emo emo jup.anda senyum' eh kata terkenang..

see..dapat tak.

kalau terkenang tu adalah kita mahu maka kita akan pergi beli atau cari durian belanda sampai ke lubang cacing kemudian bukak yellow pages cari nama dia tadi.dah jumpa tarik duduk makan buah tadi sambil buat aktiviti sama macam dalam situasi kita kenang itu.memang sangat berusaha.

tapi malang bukan begitu.tade usaha.akibatnya..terkenang bukan lah maknanya mahu.

kan dah kata.terkenang.emo dua tiga empat minit..senyum..oke nak tidur. GOOD NIGHT EVERYBODY!

 tengok muke 'terkenang' saya' haha! macam nak kena tumbukan.yes' its the same bangku at the same place and the same time. =)

p/s: aku rasa durian belanda adalah buah bermusim.ke salah? oh pakar buah buahan mari jadi cikgu tuisyen saya.