Friday, May 28, 2010

lagu tema and random part ke berapa tak tahu..

As usual….

lepas tonton youtube always ends up with a blog post… muahaha… 



tudia' bulan june pun tak mai lagi dok kalut tempek lagu ni.yea' macam tak biasa je aku' setiap bulan mesti ada lagu tema hidup.bukan saja saja aku nak dengar lagu tuh setiap dan ketika sambil melalak macam aku sorang ada suara indah dan menggetar jiwa ke apa kononnya.entah hapa hapa.

erk.sila stopkan lagu yang kat bawah sekali tu kalau nak tengok ini.=)

cerita nie tade la baru pun tapi aku baru sekarang rasa nak dengar soundtrack dia.hey lambat aih hang nie eyda! sebab ada dia cakap bintang..haha' pedehal! aku suka lagu bintang..bintang..ulang lagi bintang.and whatever it is.. please jangan tengok cerita nie..tak best uu..aku dah download and masa setengah jam pertama aku dah rasa nak guling satu katil.tak futuristik dan tade nilai nilai sarkastik betul cerita nie..(abaikan sarkastik tu aku main petik je) 


and lagu tema aku dari dulu stok nak pelan macam nie kan.mesti lah..tenang gitu.nak suruh aku letak lagu kesha jadi tema.ouh' boleh..tapi aku tengok dia tuh serabut semacam..baik aku letak lady gaga..idol i tu noks! dan dan..yea..suke lagu ini banyak laut. (bajet ayat nak cute..alahai eyda..)

***

tapi come on la typical malay movie..huhu' tak rugi tak tengok.pape pun aku nak tunggu 'lagenda budak setan'..novel dia serious shit best! dalam banyak novel melayu aku just baca yang ahadiat akasha and ramli awang mursyid.semangat nak tonton rasa macam nak kawad satu padang sekarang.



and prince of persia.sumpah menghiburkan sebab nak koba ia best.actually aku memang minat cerita berunsur mitos macam tu.buat kau berfikir kejup.especially kalau menonton the da vinci code and angel and demon.sampai aku balik google semua tuh..


and (banyak betul and aku)..and the things is.movies or tv series is just like a song.heh.sebab apa.sebab dia macam boleh effect life kita.boleh effect mood kita dan boleh effect segala persepsi kita.dan kenapa tiba-tiba ayat kat blog aku jadi berilmiah..


and..kenapa mereka tak masak hari ini.aku lapar meski pun dah 5 tempat ikut cousins pergi kenduri..?


and..dah dah i nak makan..


p/s: i saw him! tapi entah..teeett' adehh..