Tuesday, May 25, 2010

nak kawen jalan bawah pedang jugak.

weekend itu hari aku penat kawen.yea..penat rupanya kawen nie.ini side ayah aku kat kuala selangor.ya allah event dia 3 hari 3 malam..nasib baik rumah sedara mara dekat dekat.aku rasa nak tidur rumah nie aku pergi rumah nie.kalau rasa nak join gosip rumah tu aku pergi rumah tu.dah kata sedara mara semua ramai balik..part berebut bilik air memang dah lumrah dari tahun masihi lagi.

tandas kan ada kat luar dan dalam.cousins aku suka yang dalam je.mentang mentang nampak best.aku peduli hape.kalau dah rasa tak sabar nak mandi aku hentam je yang kat luar.cantik juga cuma ia terletak di luar dan kau kena jalan la sikit..agak agak ada orang follow malam malam..ajak mandi sama.nasib baik takde perigi..lagi misteri.

kenapa entah aku cerita pasal tandas.

sebenarnya kazen aku' kak june kawen itu hari.laki dia nama abang arif..dan baru aku tahu adik abang arif nie mrsm taiping dulu.tapi batch senior dari member2 aku kenal.kisah dorang nie panjang entah apa aku lupa tapi mereka kenal dari sekolah dah 10 years in a relationship..mak aihhh setia nohh! abg arif nie pun berapa kali dah datang rumah aku.kita dah kenal la semua baik..

dan paling syok mereka kawen lalu bawah pedang.dulu aku tengok abg zaki aku kawen lalu bawah pedang gak macam syok.tapi yang itu style polis polis..this time navy punya style..esh' cara wehh! ada pakai skirt main musik' kalau aku aku nak buat mereka buat persembahan lawan pedang depan pengantin ka.tayah silat..cemuih dah.

 aku tak sempat tengok ini sebenarnya sebab dok kejar anak sedara lari lari tepi tong air.biasa dia!

 segan dah tuh sebab tersilap laki ea tadi.

sian depa terpacak indah tepi nie.kawan lain melantak lama dah.

aku kawen nanti tade main suap suap.main sapu sapu cake kat muka nak?

gambar ini jadi menepi kenapa? maksud aku jadi lebar..haha

nampak kan aku pakai tudung putih.marah betul aku bila semua kata tudung mesti putih.last pakai tudung putih time mms uitm dulu.tu pun tudung pinjam.ini pun pinjam mak sedara sebab aku ingat nak pakai tudung pink.haish..! lain kes pasal baju pulak.memang tema merah putih tapi baju tinggal rumah kat perlis nun.tepuk! tepuk!

maka nak tahu aku pakai baju siapa? baju ibu aku masa dia umur 20 lebih dulu.muat muat aku ja.tapi kain boleh buat mop satu kampung.ibu aku stok tinggi.aku je tak cukup tinggi.maknanya aku pakai baju kurung style 20tahun lebih dahulu..erk! tu belum tengok tang leher..mak aih..cam waiteresssss dah gua.nasib baik tudung melindungi..kain terbelah tak yah cerita.asek asek kerja aku dok cover jalan..kaki lawa tape tayang.kalau tak lawa baik cover awal awal.

dan kesimpulan nya.i nak kawin dengan leftenan ka..mejar ka..komander ka..boleh? syok!

p/s: next entri saya dan gadis gadis saya pula..yeay!