Tuesday, May 18, 2010

kerjaan kerjain kejaran..kelenjar' kolon?

erk' perut aku berbunyi time taip neh..aku dah macam menahan diri dari lapar dan dahaga serta menahan diri dari melakukan perkara-perkara yang membatalkan puasa..cerita pendek dia aku puasa.dah nak raya weh..sembilan setengah hari lagi aku tak ganti puasa.

junk dah sekarang sebab i'm so sick dengan rottw.serabut satu serabut dua serabut tiga!

 aku bosan sebenarnya nie!

aku dah la jenis gadis tak jumpa nasi sehari boleh rasa macam nak terberanak.tengah solat pun tangan menggeletar..pastu dah sampai sujud aku berguling ke tepi' stop habis solat..sumpah tak tahan..maka aku pergi makan dulu kemudian solat balik dengan lebih bertenaga dan ikhlas dari hati turun ke hati..

oh aku sebenarnya nak belajar memasak cuti ni.lantang gila aku suarakan hasrat murni aku ni itu hari.tapi sebab aku bosan duduk rumah..tade sape nak cari gadoh dengan aku.maka aku buat keputusan drastik nak kerja.mangkuks gilers kecohs kats faceboobs akus kerjers! aku kerja kat butik..jadi model.mana main dah butik serakang pakai model patung.apa guna aku hidup di dunia kalau tak berbakti pada butik tu ye dak..

 suka hati lah! =)

 percaya la weh!
apehal aku tulis sekarang dari serakang..malas nak edit..

p/s: kenapa bila aku nak jalan lebih laju kau halang ea? jangan buat cerita lama datang balik..parah' nak setahun dah aku dan kau macam nie..haip! biasa dia..