Wednesday, May 12, 2010

bukan hari raya



nampakpagi tadi bersamaan sebelas hari bulan lima tahun dua ribu sepuluh aku terima satu trauma buat kali kedua. first time aku eksiden dulu.pastu datang balik perasaan tuh.taw dak perasaan yang kau takut dengan semua benda..gilo! i rasa macam nak duduk dalam peti television jek..betul weh..ala ala drama uu..

oke' macam ini..aku dan dua kawan aku tidur kat ruang tamu sebab bilik takda lampu.pi mana entah.bukan dah bayar ke elektrik yang tinggi tak hegat tuh.gugur bulu roma nak bayar.oke2' cerita..

aku tertidur dalam pukul 5 lebih cmtu..pagi yea' tapi member aku lagi sorang dok kalut nak tonton hanazakari sampai habis.gila aku dah khatam 237 kali.dia baru nak gelak gelak tengok.kira dia memang tak tidur la hari tuh..sekali dalam pukul 7 mamcam tu dia nampak sorang lelaki asing.shit! meremang kot bulu roma aku taip nie.dia manusia la tapi dah nama asing memang seram lah.dia nak p depan..sekali member aku tu jerit..'WEH LAKI WEHHH!'

aku yang lak sumpah terpinga-pinga nampak dia dok lari p belakang.aku nampak weh..aku kejar sat tapi aku nampak dia bawa kayu.woihh! seb bek aku tak p terkam ke ape' kang aku yang kojol.ape ke..aku tak nampak muka penyangak tuh..member aku nampak tapi dia tutup dengan kain baju.

sempat dia amek phone nokia aku..yang sony pun..ya allah! aku sayang gila kot phone sony tuh' macam macam menda ada.purse aku n rumet aku abeh dia rempat.ape aku ade lima hengget je dalam tuh setan woi.sabar jela..paling tak tahan..tiket bas aku nak pulang ke pangkuan keluarga ada dalam purse' lesen..ic..ak tade pape weh tinggal.at least meber yang len phone melaun tuh tak sempat nak ambil.dni lak nasib bek dy dok wat nyanyuk tinggai purse dalam motor.phone dia letak bawah badan..aku nie' phone tepi muka jek dia sempat ambil.aku tak sedar..alahiii..tade rezeki..huhu

nasib baik dia tak ambil laptop.selamat semua.tu pun aku dah takut gila..sumpah aku kecut sebab aku nie kalau dah terkejut memang lemah habis.boleh pulak..housemate aku dok panggil nama aku..aku tengah packing aku terkejut' terduduk..pastu aku nangis..sebab aku terbayang hal tadi.ya allah..sumpah aku tataw nak cakap cmne..time bagi statement kat police pun aku blurr..

dua orang rupanya pencuri tu sebab jiran aku nampak.yela kami dok dengar dia lari ke belakang keluar ikut tingkap n dengar bunyi motor..

paling haru..aku kol ibu aku tak dapat' rupanya ibu off phone..huhu' ayah aku lak tak dapat gak.huhu' tu je aku ingat number' orang ketiga aku ingat number ialah ex aku..aku kol dy nak mintak no ayah aku lagi satu sebab aku tak ingt langsung.dia je taw sume jenis no yang aku ade.dia pun mamai mamai tolong pi cari..tapi sebab itu no lama dia takde..tapi tataw bila cakap dengan dia aku oke sikit.oke tutup kes ini.

tapi gila aku sampai sekarang aku kecut lagi..syukyr gila lah kami tak apa apa.ramai jiran datang,jkk sume mai tengok..polis ambil cap jari apa sume..aku dah blurr..sapa2 tengok muka aku mesti nak tergelak sebab aku blurr gila..hang cakap dengan aku lima kali aku dok ha? ha? ha? kesian inspektor cantik tuh..hee


alhamdulillah..sekarang aku rasa oke sikit.
tapi malam nie aku nak tidur dengan ibu aku..hehe

macam macam jadi' tudia..pengalaman..

p/s: thanks ..