Saturday, May 15, 2010

kehadapan peti besi bergambar

aku ada satu rahsia yang aku tanak gembar gemburkan di facebook tapi nak kecoh kat belog.oh blog i kan..' begini' aku kecewa..sebenarnya aku tak tengok adamaya episod terakhir..ada apa hal aku tengok dari first episod bilamana episod last aku tertidur! masyarakat lain sikit pun tak mengejut i nie sebatang kara dalam bilik berkunci phone hilang..lesen gambar mata sepet..mempunyai ic sementara..fb tak boleh buka..tidur lalu terlepas adamaya..oh hampa!

oke' sebenarnya ibu dah lima kali ketok pintu..kenapa aku tak dengar? itu la hal..sekarang tidur memang macam tak mahu pulang ke dunia.sebenarnya sesi marilah-kawan-kawan-kita-mengqada-tidur-setelah-final-hari-hari-tidur-pukul-empat-pagi belum habis lagi. (baca semua tu dalam satu nafas please..)

tapi selepas menonton percy jackson dan pencuri kilat semangat berkobar-kobar.tapi bila fikir tak pasti la pula percy boleh jadi suami penyabar istiqamah dan mithali seperti adam aku hampa kembali..

ini hari ketiga aku tersinggung dengan diri sendiri..maka aku addicted kat satu cerita.oke fine..ini cerita lama dah. reality series sebenarnya..kenal kimora lee simmons? oke sumpah minah nie hot momma..auww! pergi la cari..kimora:life i the fab lane

aku tak puas tengok kat channel V..lalu aku beli dvd dia..hilang kisah aku nak beli purse baru' haish..purse alaf sekarang semua nak gambar macam tak berprestige kenapa..tengok dah hampa lagi.kimora..u won!

sebenarnya tadi keluar shopping dengan dinie and intan sementara tunggu ibu servis kereta i mengambil kesempatan shopping woh kau rasa dah 23 tahun tak melunaskan kewajiban i sebagai gadis gadis untuk shopping tanpa risau..eh' duet cukup dak weh..tapi jam dinie mahal..boleh gadai.kini tidak lagi dengan tummy treme..apa kau merepak eyda..makan kasut kang..oke' diam..-_-"

esok nak ikut ibu pergi sekolah.aku bosan lah duduk rumah macam raja..nak masak dah handal sangat.nak cari gadoh pun puas dah kucing jiran jadi mangsa.adik adik aku bila nak balik entah..esok petang juga nak pergi adik bongsu aku yang manja nak mampos tu punya orkestra..dia paksa aku pergi sebab dia kata dia perlukan sokongan kakak cantik macam aku..(ouh' terharu..shuki kalau baca nie jangan deny kan)..

lalalala~

apahal panjang sangat aku membebel nie. SEBAB FACEBOOK AKU TALEY BUKA LA WEHH! eh' tercaps lock..maaf..saya pemalu..

p/s: bila nak dapat fon baru ini..ayah?? hehee..