Thursday, April 29, 2010

skema itu HOT.

betul jadi skema itu hot.

THE END.

*aku memang selalu tersasul dan emo dengan diri sendiri kalau nak cakap toiletries, stationary and cutlery. dalam otak bayang lain.keluar mulut jadi lain.

**situasi satu.

saya: eh aku nak singgah kedai beli toiletries jup.

awak: eh' aku pun.

*masuk kedai capai segala benda dengan yakin.

awak: eh' eyda! kenapa masuk kedai stationary.

saya: laa..kan da cakap nak beli stationary.

awak: ko cakap toiletries la gile!.aku nak beli berus gigi dengan sabun nie.pehal masuk sini.

saya: tapi aku memang maksudkan yang ini..

awak: nanti aku belikan kau kamus bergambar yea..

saya: eh' silap cakap ea tadi..hee (pergi bayar terus balik rumah)

**situasi dua.

saya: weh aku nak pergi dapur ambil stationary jup.bla..bla..bla..(pe entah aku memebebel lagi.lupa)

mereka: dapur? oke..

*bawa keluar sudu dan garpu.

mereka: cutlery kan..

saya: ini la yang aku maksudkan.aku cakap apa tadi ea?

mereka: -_-"

dua dua situasi pada hari yang sama.
banyak kali dah aku buat macam ini.
sebelum ini aku tak perasan mereka yang tegur.

sayang kawan-kawan! 

p/s: aku sangat sangat sangat blur sekarang.hilang sekejup.