Tuesday, April 20, 2010

ya saya terima!

tengok..bila dah tak de kelas mula lah aku sasau tak tahu nak buat apa..buku tutup dah dua jam lepas.fb buka sepuluh minit saja.orang mana sesat dalam hidup aku neh.rasa macam nak hantar pergi buang daerah.

***

ini cerita lain.pasal hati lagi.

kadang-kadang nak salah kan keadaan tak leh gak.
memang dah kena susun atur macam nie nak bising bising tak boleh.
terima.

terima kasih.
pusing pusing ayat.
best sampai tak dapat langsung hint tuh.
platonic? not really.
sharp pain kena ada ke kalau platonic.heh!
perasaanbestturasasampaimacamnakbunuhdiri!

That one I shall not elaborate.

***

a good reason for me to wake up today is YOU! pokemon bantu saya cepat!
You know what? It's over. Go find your happiness. Yes, I am talking to you.
eh' saya rindu awak sikit.kisah pulak?

damn.apa aku cuba sampaikan nie.haha
nie gara-gara study tak masuk apa pun weh.ada siapa-siapa buat sale jual otak tak?
bocoq dah otak aku neh..

p/s: hello there..the angel from my nightmare..the shadow in the backgroud of the morgue.lagu nie asal berhantu tiba-tiba?