Friday, April 2, 2010

wishlist??

wishlist ataupun senarai apa mahu' senarai nak apa atau lebih jiwang..senarai impian hidup di dunia ceh ceh makna perkataan tanak panjang panjang la pulak.

bila teman rapat tanya ak.'eyda..cepat buat wishlist..aku nak tahu sekarang!' tergojat aku kena serang macam tu tiba-tiba masa tengah syok syok layan na o mei.tataw apa objective dia..tapi seriously aku tak pernah terlintas sikit pun dalam kepala akal aku nak buat wishlist nie.sumpah tak pernah ada..tapi sekarang rasa nak buat..mula-mula aku ingat wishlist ini untuk benda yang kita impikan saja.kalau sebentuk benda bukan ghaib memang aku fikir 53 jam 43 minit 31 saat pun aku tak tahu apa aku nak.

rupanya..ada juga yang letak dalam wishlist dia nak gain weight lah..cukur kening lah..mulut sedikit seksi  lah..dan yang paling rasa tinggi cita-cita nya adalah nak jadi bini kedua aaron aziz.( tolonglah percaya yang ini bukan aku)

sekarang aku dah tahu apa wishlist aku..
ada dua je..cukup la tuh' sebab bagi aku..

wishlist nie tak semestinya kita dapat..
tak semestinya it will become reality as u wanted kan kan..

satu: i need my heart back.sila pulangkan!
dua: yang nie kena guna bahasa isyarat..tak reti tulis nak macam mana..
JOlkjIOT*&RTYUFvgh..oke faham kan..

haa..tu jela..huh' nie lagi satu' tekanan! gila apa dinner tema 1 Malaysia?..tak remaja oke' tak remaja! kalau aku' aku buat tema fashion disaster..lantak korang lah fikir macam mana nak jadi seorang yang disaster..taman tema bagus juga.nampak sihat.

p/s: wishlist korang apa pula?..aku tak reti sebenarnya nak wishlist wishlist nie..