Sunday, April 18, 2010

rumah tidur

dah tak ada pelangi!
nanti-nanti cerita lain.

hah' tadi aku jumpa blog kawan lama. faiq.dah tua-tua pun mengarut tak sudah sudah.

memang duduk kat rumah macam dapat kawen empat gayanya.makan tidur je kerja aku.dan aku baru bangun tidur.gila tidur tak ingat dunia akhirat aku nie.nasib baik aku haram solat sekarang.aku on facebook 5 minit je lalu aku tidur.ajaib.aktiviti serta perjalanan hidup terus bertukar lepas balik rumah ibu bapa.lepas nie aku ingat nak sambung tidur balik. qada tidur dua minggu lepas aku tidur hari-hari lepas subuh.yea bergaya.

rumah aku kat perlis macam sauna.lagi 3 bulan memang melidi lah gua.tak suka lah kurus kurus.kurang mantap.balik nie nak mengadu domba pada bonda.tangan bengkak dan seksi. auww! mana tak nye.training volley.100 biji bola untuk digging.then setting and spiking lagi. kalau buat serve sekali memang berketul-ketul la muscle tangan aku. urat semua keluar.perghhh..seksi..seksi.

masuk bab tidur balik, aku ada perangai terkini.dulu kalau orang kol atau bagi msg masa aku sedang tidur.mimpi aaron aziz pun aku sedar angkat dengan suara mulia dan berbudi bahasa.sekarang.kau kol lah 182 kali aku pun tak akan angkat.kalau aku angkat pun aku tak dengar.semalam ada sahabat kol aku merepek pasal thermo.boleh tak? aku lupa dia cakap pasal apa semalam.lepas tu ada yang kena marah.tak silap aku kena marah balik kot ke ape? aku lupa.yang pasti fon aku silent sekarang.

memang sekarang kalau aku tengah tidur terjaga kerana orang kol.dengan pasu bunga pun aku nak emosi.menaruh dendam kat fon sendiri. dulu ada orang selalu cakap kat aku 'tidur itu buang masa'.tapi sekarang aku tak dengar dah ayat tu.eh' kejut aku hari khamis nanti.terus nak siap pergi xm.

zzZZZzzz....

p/s: eh tertidur. bai