Monday, April 19, 2010

aku mungkin adalah wanita bekerjaya cuti sem ini.

sebelum tu mari wiiwiitttt ramai ramai kat aku cepat.ini adalah tajuk entri paling panjang selama aku dalam arena blog memblongok ini.

tak nak lah cerita panjang.i dah start blushing neh. >_<
percaya tak kalau cuti sem nie aku akan jadi guru ganti di sekolah ayah aku.
senang senang je ea aku dapat? huhu
sebab guna kuasa ppd..ayah aku ramai geng kamceng di sana.
ikut jejak langkah ko la faiq.
aku berjanji akan jadi guru cemerlangsuir macam kau.

aku tak nak ajar darjah 6.aku takut sama tinggi ke apa dengan budak-budak tu.
kalau diorang buli aku ke aku patah empat kapur sumbat dalam hidung sekor sekor.
hah! berani? 

biasa dia! (tiru hanis zalikha)

erk' subject apa aku mengajar nanti nanti aku ada kekuatan aku cerita.kalau nak teka boleh' aku belanja ice sekerim cornetto ada gambar akim alololo tomei nye akim! (euwwww) nad, kau terkecuali..

p/s: aku selalu ke blog sebab aku tanak on fb.aku rindu dia pun ada juga.yang MTV neh boleh pulak p psg lagu 6th sense dari tadi.aku dah la gile kat adi neh.sabaq sabaq..p makan ayam percik nun.=D