Tuesday, April 27, 2010

pontianak mari dengar neh!

hari ini hari malas sedunia.sedunia tu hanya ada aku.maksudnya dunia aku.bukan dunia muthu mahupun adiparaja dan sebagainya.senang cerita aku seorang pemalas hari ini.akibat malas buat derma kilat untuk mintak energy.

terima kasih kerana menderma wahai lagu Metallica.
ucapan ringkas dari saya.

aku tak pernah layan metallica sebelum ini.led zeppelin ada lah sebab adik aku sangat obses pada band itu.bjork pun bolehlah sebab rare sikit.tapi aku layan tilu sekarang.jiwang? bunyi horn live dia terbaik der.oh! biasa bro! 

 iklan: aku.sharfa.azfar.aus

aku memerlukan lagu yang come out with high energy sekarang.selepas 20 minit aku bosan.aku buka x.fm! lama tak dengar the times.comel.dari baring aku duduk bertinggung.sakit pulak otot perut aku.lepas tu aku dah dapat rasa semangat baru.boleh buka nota sekarang eyda.anxiety itu tiba-tiba kembali.kenapa perlu gemuruh? sebab tiba-tiba rasa.lah..ada yea aku belajar nie.baru tahu...nervous weh belajar sesuatu yang baru.padahal kat kuliah kau tak pay attention pun eyda mana nak tahu.haloh! haloh!

aku gelak sorang-sorang.tak lawak.ntah tiba tiba datang wahyu nak gelak.
involuntary action.

aku menguap bila rasa letih bertinggung.tiba-tiba keluar lagu 'selamat malam'

huh! terima kasih lah Faizal Tahir!.



i nak tidur sekarang.bai!

p/s: yea.aku pontianak.malam malam jaga.siang aku sembunyi.hibernate.