Saturday, April 10, 2010

pelanginya.

eh' dah lama aku tak bagi nafkah kat blog sendiri.aku macam menteri sikit minggu nie.sekarang jam dinding menunjukkan pukul 4.36p.m aku baru bangun tidur terus meroyan cari blog.minggu nie adalah minggu paling disaster bagi aku yet tiba-tiba ada satu pelangi muncul..aceceyh!! yang ini aku pospone ah..tanak story lagi.segan lah..auwww! (tutup tutup muka dengan tangan)

ouh' semalam i pergi dinner.baru nampak poster dia yang tema tradisional la pula.siapa bagi tahu aku 1 Malaysia neh' aku dah nak pakai seluar dah' nasib baik ada plan B.Plan B apa' tak prepare.tiba-tiba emosi buka beg pakaian nampak terbawa baju raya tahun lepas.terus buat kenduri kesyukuran.(ini tipu)

saja je buat kontroversi pergi post kat fb 'tanak pergi dinner.nak tido' ye ah..dalam seminggu bile guna calculator' ak tido dalam 15min je sehari.gabenor bank negara tak busy macam aku.tiba-tiba..ibu komen..suh pergi sebab penat-penant dia pergi post kasut..lain kali dia cakap tak mahu layan.ceh ceh..ibu dan anak pun nak emosi pada hari yang sama.lepas tu terus telefon ibu buat suara anak manja mithali cakap..even kasut ibu post yang lain tapi semua orang puji kasut cantik..auwww! i love you mother!!!!

 satu gambar malam tadi aku sempat ambil' yang lain aku tunggu budak-budak lain tag kat fb' kah3! bila orang tanya.eyda kau pierce kat hidung ke.aku selamba je cakao 'yup'..padahal itu aku tempek manik2 tuh..dan sebelah aku adalah machik sewel yang dapat 'queen of the night'.. pastu aku lak yang kena belanja dia.waklu sharfa!! HAHA

ouh' dan buat kesayangan i nadiah roslan.HAPPY BIRTHDAY TO YOU dear kaktus! she's one of my fremmin' menyerupai papan lapis sikit.tak taw sebab pa nak cakap hang kaktus' rasa sesuai.

hari ini aku bangun tidur terus datang mood mulia nak puji kau tahu tak.haha! thanks for being such a great great friends! dia nie lah sahabat aku yang ada time susah dan senang.afiq syahmi sila jaga makwe i nie elok-elok k.haha! moga korang bahagie! korang berdua selalu bagi aku semangat.may Allah bless all of u sampai kahwin.ingt peti ais aku! dan..dan..aku tulis dengan linangan air mata' mula-mula ingat terharu dengan penulisan sendiri..rupanya sebab mata aku sakit tidur melampau neh..HAHA!

oke oke..nie untuk kau nad!


p/s:senyum sorang sorang tak gila.