Wednesday, April 14, 2010

pelangi empat

oh ya' aku malas nak fikir tajuk.aku nak cukupkan sampai 'pelangi dua puluh tiga setengah'.kerana bagai melukut di tepi gantang adalah satu peribahasa yang berjaya buat aku kagum dengan bahasa melayu.tak tahu maksud tapi aku rasa ia hebat.apa kaitan dengan pelangi? 

oh ya lagi' kenal naim ghazali?
tak kenal?
aku pun tak kenal.tu aku tnya.

oh ya lagi lagi' aku sangat menggemari air livita honey.bila aku baru balik dari presentation vb serabut gila kenapa aku yang kena jawab semua soalan tak berkesudahan tuh.aku dah lah blur blur teringat anak kat rumah tak susu apa lagi.teringat laptop aku dah 3 hari tak off' apa lagi aku rasa nak ingat semua keluar serentak tak ikut giliran' wah wah' apa lagi aku nak mengarut neh.aku nak cerita air livita je tadi kan.

aku dah lah mengidam air tuh' sehari tak dapat rasa aku macam robot.hilang sifat kemanusiaan aku kejap. bilamana tadi aku pergi TIGA buah pasaraya semua kehabisan stok' apa jadah nye warga arau semua nak mengidam minum livita pada hari yang sama dengan aku? adakah ada kaitan dengan kimia? ada kimia antara kami? itu yang kita tak tahu..

bila uncle tuh cakap takde.tak teragak-agak aku nak acu pistol kat beliau.TAMAT CERITA!

muka tak dapat livita kena paksa pergi kelas.ini masa di matrik.aku suka gambar hodoh! auww!

nampak tak dua entri dalam satu hari.sebenarnya aku bosan.besok last presentation.kedua-dua sahabat yang satu group dengan aku dok elok landing tidur dari tadi.aku dah lah sakit perut period pain ke hape nie entah.dan aku sangat tak puas hati dengan sistem tidur aku lain dari masyarakat dalam rumah aku neh.aku konfius nie.tapi nak gelak.sebab tiba-tiba nampak cicak teringat kat dni.lebih kurang la pulak.haha

jangan salahkan aku kalau dalam masa setengah lagi muncul entri ketiga untuk tarikh 14 april.
aku bosan.

tadi aku skipping dari depan sampai dapur dengan harapan mereka bangun.
hampa.maka aku ambil biskut cicah air kosong dan taip entri tak de arah tuju ini.

bai.

p/s: apahal aku rasa nak makan arnab neh?