Monday, August 23, 2010

gadis saya episod 5



lihatlah pukul berapa saya update belog.dah penat dah tidur.penat dah bergelumang dengan segala jenis kertas dan memerah idea generasi baru maksudnya sekarang tiada kesenangan copy and paste dalam hidup saya.terima kasih atas nikmat ini.roomates pun tak berapa berani nak main wresling wresling dengan saya dah.takut saya migrain nanti..

oke cukup! sudah di situ! saya nak tempek gambar nie..memang ramai perempuan kesayangan dalam hidup saya.lelaki kesayangan satu saja yea.terima kasih.. :)

oke' harus kawal diri dari lari topik.hari tu saya tidur um bilik roslina sebab sabtu mereka mahu berbuka bersama.auww! (terima kasih awak kerana hantar..*senyum) mereka nie lah..bebelan akan disusuli dengan image image yang dalam linkungan masih sedar.kalau ada aksi separa sedar minta maaf..

eh' tanak la mintak maaf.minta laptop..tak pun minta iphone..minta banglo? minta duet raya? minta aaron aziz? sebenarnya tak larat nak edit kasi vouge gambar gambar.saya bagi yang segar dari ladang..tak larat oy nak edit bagai..ingat aku bidan kampung..heh' tade kena mengena.

oke siri gambar bercakap bermula sekarang! sila pakai seat belt ramai ramai.laju nie laju...

sebenarnya aku tak tahu pun kedai nie makanan western.omputih betul budak budak nie.eh tapi melazatkan gak kedai ini.tajuk kedai 'HR' jangan tanya aku apemende tu.dan bertahta di area kampung baru.lepas tu tajuk makanan aku 'cowboy chicken chop' perbezaan..ada hotdog.suka hati kau la chef.

subject metal adalah gelas berisi air tembikai bukan mira yang sedang mengilai.itu air saya.macam biasa.gelas yang sebesar alam tuh saya habis dalam beberapa minit je.lepas itu buat muka bidadari ambil air marz.tehee~

tengok muka fana and fiza yang bersungguh.situasi ini terjadi apabila makanan sampai tapi keliru ini nama apa dan siapa punya dan saya rasa mereka kena label makanan itu atau masa letak makanan jerit nama sekali alunan muzik ke apa baru stylo bro!

kawad cam dari besar ke kecil: ros, awin, fiza and fana

geng tak berapa nak tinggi: mira, zidot and deq wani..oke lah deq wani tinggi sikit. haha

akhirnya ada juga aku kan.tu pun muka tak puas hati air dah habis tercekik cekik tunggu orang offer air.nak order lagi tapi brader brader sini busy kemain.nak tegur takut migrain pulak.

masih sopan rasa rasa

rasa rasa sopan tak?

ada la iras-iras oke sopan lagi tapi macam dah lain.

oke! enough! enough!

lepas tu kami yang sweet nie buat birthday party kecil-kecilan secara seperais kat marzihah.tengok muka terharu dia.eh muka terharu ke? kek tu sedap..aku makan paling banyak sebab dia ada ice cream nyum  nyum.tajuk kek nie lupa dah..nanti ingat aku bagi tahu.

zidot dengan kek dah sama besar.

air favourite weh! minum tuh semangat nak setadi tak pernah luntur.pastu menggelabah setiap lima minit nak pergi toilet.

layan kan aja.hat depan tu budak uia paling rock.haha

penutup: amek kau muka sakit aku.saja kasi grey scale bagi effect dia mendalam sikit.seram dak weh? aku memang suka gambar huduh huduh.rasa berseni.

dah weh..penat.gambar ada 100++ takan nak upload semua kat sini.kang sampai raya ketiga tak habis lagi.terkedek-kedek blog nie nak upload gambar.aku siap boleh makan nasi goreng roomate lagi.eh..saya bersahur.sila ucap tahniah!

kenapa tak mengantok lagi ni?

p/s: jangan bad mood please..:)