Sunday, September 5, 2010

tenang

saya rasa tenang bila sedih depan awak.
awak suruh saya move on tapi..
awak genggam tangan saya kuat..
saya tak pernah salah kan awak..

ini saya pilih.. 

thanks a lot.

thanks Ramadhan..its giving me a light to be more calm and sebab bulan nie kami berbaik even sebagai kawan.sedih nak tinggalkan ramadhan tak tahu kenapa.banyak saya dapat belajar bulan nie.tak rasa nak raya sangat.project pun macam tade unsur kasih sayang punya banyak.nasib baik dah submit segala.time present rasa nak peluh tak kering gusi menggelabah semua ada sebab portfolio lebih tinggi dan besar dari diri sendiri dan itu salah satu faktor yang buat saya rasa tercabar. eceh..tak memasal! tetapi saya punya lecturer ambil artworks saya untuk exhibition with the seniors.yeay! (ada nada riak..bagilah saya peluang..dua hari tak tidur buat)..huu

and penat duduk hostel nie weh! tangga banyak sangat sampai kadang kadang rasa nak jalan guna tangan! sem depan ingat nak bina and duduk rumah pokok betul-betul tepi pintu masuk fakulti.


sebelum balik aritu bilik saya dah macam dilanda perang badar.sumpah dah macam gua penuh baju tanpa sempadan.mana tak nya empat empat pulun nak basuh baju pada hari yang sama.lepas tu semua tanak sidai luar.siap bertukang buat ampaian dalam bilik.segala jenis crossing over ada.tak tahu macam mana mereka amankan balik bilik tu sebab saya cabut paling awal.gila hang menggeletaq kepala lutut tak sabaq nak jejak tapak kaki kat rumah aih!!

tidur tepi gelongsor tanda puasa dengan tekun 

ouh' indahnya dapat shopping dengan family.

raya bila ea?

p/s: awak happy.saya happy!