Friday, September 24, 2010

pil gembira

kalau lah dekat farmasi ada jual ubatan atau dadah atau akar kayu atau herba-herbi untuk jadi gembira tak hengat! kan ke seronok.semua pun akan gemar ke farmasi tanpa sebarang paksaan dari mana mana pihak.yea.. takat pergi farmasi beli handyplus  gambar powerpuffgirls dua tiga keping sebab nak tampal kat kaki melecet ape barang bro..tak boleh nak bangga!


kerajaan sila ambil perhatian dan tindakan di atas permintaan saya ini..


minggu nie saya hanya pergi kelas hari selasa saja...


eh eh bukan sebab aku tak gembira tanak pergi kelas..haip! ingat comel nak buat camtu? sebab kami berpakat..minggu nie adalah minggu presentasi..haloh! haloh!..kenapa lagi penat menaip presentasi dari presentation? mainkan perasaan aku je keyboard nie.oke..jangan keluar topik..yea...presentation week bak kata orang kampung aku.disebabkan kami dah berkobar-kobar semangat nak present before cuti raya aritu..maka kami dah selesai semua.berbekalkan fatwa sendiri..dengan ini saya sengaja memontengkan diri demi assignments yang tertangguh.banyak baq ang! bila tensen rasa nak pergi bungee jumping jek!


oke oke mana happy pils saya..??


hye nama saya kembong.
tengok saya punya tudung pun dah macam tak tentu hala.

awak bagi balik happy pils saya! CEPAT! 

p/s: serius lah nak happy pils!