Tuesday, September 7, 2010

dapat!

at last! dapat juga buat loan kat adik untuk novel the shopaholic series yang satu nie.lame la kau eyda baru nak baca.superlame! haip! sebenarnya series yang lain aku dah baca tapi yang ini cam tiba-tiba nampak member baca then..ehhh..ada yang ini pulak! da la lawak! I almost cried with laughter' its witty and hilarious! 'shopaholic and baby' auww! becky bloomwood dapat baby dengan luke..omel! omel! tapi 'shopaholic:ties and knot' lagi lawak..haihh! nk beli novel berharga secara tunai pun kena pinjam adik.saya papa kedana sekarang..mana duit? habis buat makan la bro..nafsu time puasa sangat memuncak.

dan orang sibuk beli baju raya..aku sibuk pujuk adik aku nak pinjam duit..hehe.

aku seorang yang senang je shopping..aku akan aim benda tu dulu.maknanya aku buat survey thru window shopping ke kan.oke fine..time tu tade duit.maka tengok dan aim jela..bila dah bawa bank bergerak yakni ibu dan ayah for sure la tanpa ragu aku laju je ambil apa aku aim tu.tak pasal pasal kena cubit dengan ibu.ataupun aku tak suka buat keputusan terburu-buru..eceh..contoh la kan.aku suka design baju ni tapi ada dua warna.dua-dua aku suka.aku malas nak buang masa semua orang tunggu aku berfikir.maka aku beli dua-dua.puas hati gua.

sampai coursemates aku tegur.eyda..kenapa baju ko banyak design sama tapi warna je lain kan..aku senyum nipis.eceh..berlagak.siku kang!

betul la..tak payah nak buang masa pergi semua kedai try bukan main tapi beli tidak pun.tu adik-adik aku punya kerja.nama je jantan.tapi shopping cerewet macam nak pilih bini.yang penatnya sebab aku yang kena jadi consultant mereka.kena jadi tukang komen secara part time.

oke cukup! lepas tuh semua buat muka anak soleh solehah sebab nak ayah belikan satu vespa..

adik konon buat muka rempit.naik motor pun tunggang langgang dia nie.

tengok adik saya dan orang belakang pakai baju petak petak.kain pelekat depa potong buat jadi baju gamaknya.rambut dah la kena gunting dengan cikgu disiplin.haha! creative and innovative.najib suka.

gambar nie kena paksa letak.-_-"

oke ini lambat! baru dapat gambar dari sarah.maybe nana lambat upload.ini time birthday ex-roomate saya tersayang! siti sarah said.shisha for short! 28th aritu..happy 20th birthday lah! 


nampak tak cake tu? aah cake berbentuk tv plasma.bukanlah! tersorok sikit tuh.punya lah ramai..tak habis pun.semua jaga badan.


seriously gambar nie macam pergi sambut merdeka bukan birthday.

oke..lepas nie kompem update lepas raya.haip! baju raya kaler puteh weh! tehee~


and..


Ya Allah, aku terima apa yang Kau aturkan, bantu lah aku untuk melihat apa yang sebenarnya terbaik untuk ku,kuatkan lah aku kerana jujurnya, aku lemah.mungkin aku terlalu sayang kan dia.cara terbaik..just let him go.kalau anda terlalu sayangkan seseorang tak semestinya anda dapat miliki dia.we're getting more confusing.and i will choose simple.not complicated. this is for the first time i did something yang lain dari kata hati sendiri..



Que sera sera

If it's meant to be that it's meant to be.
Not just 'jodoh' but other things as well.
I firmly believe in that. :)


p/s: sedang menjalani terapi hati.harap tak mati.