Saturday, September 18, 2010

tahun raya yang tak akan lupa sampai kawen

kehadapan belog yang manis..


yup! memang tahun ini punya raya dan juga puasa paling tak dapat luput dari ingatan.terima kasih kepada sesiapa yang menjadi watak utama dan sampingan di dalam drama kehidupan saya pada kali ini.watak yang anda semua bawakan sangat berkesan dalam hidup saya.nanti dah kaya saya beri award.sumpah aku tak kan lupa.


tak dapat nak cerita panjang pasal kronologi raya saya macam tahun lepas hambek kau' sekali sampai raya ke sembilan saya update.kali ini biarlah saya sorang je yang simpan cerita dia.


oh yea..esok balik.BUBBYE hari-suka-ria-kutip-duit-raya-bila-dah-habis-raya-duduk-rumah-pulun-tengok-muvie dan HELLO hari-busy-tidur-malam-menjadi-tak-ada-tiba-tiba.


saya masih tidak arif dalam menguruskan kehidupan.kalau aku lelaki dah lama aku cari bini urus makan minum aku..tehee~ disebabkan itu berat badan turun sampai 6kg..sebab makan malam merangkap makan segala segala untuk satu hari.hoyeah! 


ya Allah' bagi saya kuat.aminnn...





selamat hari raya ke lapan! eh ke sembilan ke kot? weh weh lama lagi raya! sempat ronda satu shah alam cari kot kot ada rumah terbuka.boleh makan tanpa batasan lagi. kepada si perumah terbuka jangan masak kerang tau..i tak boleh makan.nanti i jadi migrain sebab asikkkkkk ulang alik ke toilet saja.

tata..

p!/s: saya kuat