Thursday, April 21, 2011

seteres

dan saya adalah sangat stress untuk minggu ini.sekian terima kasih.dah jadi tradisi ke apa kalau aku tengah stress..semua benda pun datang bedebuk atas kepala.tak larat nak tampung koit.


lagi-lagi untuk hari ini, kemain lebat hujan tadi.cepatlah jumaat.jumaat adalah hari terakhir projects submission.habis je sesi pecah pala ni..aku nak shuffle sampai berdarah kaki.berdarah kat kaki semua orang boleh nampak.dah tu kalau darah kat hati? hang nampak dak? dengan calar-balar..tampal sana sini.nampak?? baru nak tulis situ 'under constructions' tiba-tiba salah paku tang mana entah.dah runtuh balik. dah tuh..aku nak biar macam ni jela sampai bila-bila.


and dah la nak dekat final.aku dapat rasa result aku sem ini confirm disaster.


semua orang pun ada masalah.baru la kenal sikit dunia ni macam mana.and kadang-kadang aku rasa nak bagi jurus halilintar secara berpadu ja kat insan-insan yang tersemat sifat suka menjatuhkan orang lain. bila tak puas hati kita kena puji ke ape ke mula lah nak cari salah konon-konon amalkan konsep plagiarism apamenda semua then canang satu dunia. aduh dik non.design and artwork tuh depa usaha sendiri bersengkang mata, sakit urat sendi, migran semua sampai pagi-pagi buta hang dok kondem macam dia buat kerja guna organ-organ dari badan hang.tak payah dok dengki sangat.pesen budak macam ni memang kena ajar sikit.dah tak ada nilai tolong menolong and beri semangat pada kawan.ada nilai tamak dan show off pula tu.tak elok.


kadang-kadang hang ukir ja senyuman paling manis untuk insan sebegitu.mana taw kot kot tergoda terus rasa bersalah dan ada niat nak berubah.


ya Allah, semoga minggu ini cepat berakhir.


makang free sajo haa..


eh..aku serious pula malam ni. kui kui kui





p/s: insyaallah boleh settle semua projects.yeay!