Saturday, April 30, 2011

sankyu

assalamualaikum ahli-ahli lantai..(baca:members of the floor)


tengok tengok..budak budak zaman sekarang eja thank you pun dah jadi sankyu.kemain kreatif lagi mereka.aku memang jarang cerita pasal dia kat sini sebab semua dah pergi ke tumblr.
segan ah segan *muka merah.


semalam aku and G-10 (coursemates) ada BBQ yang sumpah syok gila.nanti cerita lagi banyak sebab gambar takde kat eden oi.semua kat camera miji and azika and herizad.tak ada feel la kalau cerita takde gambarajah sebagai rujukan kejadian.nanti tak dapat nak menghayati watak.


just wanna say thanks to him saja sebab sudi datang BBQ dengan coursemates saya yang gila even ada kerja yang kena settle malam tu.sayang awak syakir. :)


oh yea, member saya hariz ada suruh buat entri tajuk 'hubungan persekitaran dan perasaan'.padia tu weh? penat aku fikir sebab aku macam tak berapa nak hadam konsep tajuk tu.tak dapat ilham lagi.dah lama tak menulis memang nak seru idea kemain susah.nanti dah rajin nak menuis pasal tu saya buat yea.


oh nak share satu vidiyo.iklan tentang parenting yang totally genius.syok weh syok.lagi syok dari secret garden *tiba-tiba



best kan.aku suka usha advertisements and tv commercials dr overseas.sangat genius,rare, creative and kadang-kadang abstract sampai berkerut dahi nak faham.  


p/s: bila entah nak start paper ni.