Wednesday, May 11, 2011

tamat peperiksaan

update ringkas

aku dapat rasa blog aku makin dianaktirikan.manusia pesen macam aku ni susah nak bahagi masa dan kasih sayang.jenis yang kalau dah tumpu pada satu benda susah nak tumpu pada yang lagi satu .ye..kebelakangan ini aku dah bermutasi menjadi seorang yang bukan multitasking person. *memandang dinding sambil mata berkaca..ewohh

kalau blog ini adalah binatang peliharaan mungkin dia pergi cari kasih sayang dekat orang lain.oh kena dump dengan blog sendiri adalah loser, lame dan tiada wawasan.dah jangan nak merepek ida.

oh yea..tamat peperiksaan tapi kenapa macam kepala otak masih busy.oh masih busy.kan aku pernah cakap.tak kisah pun busy busy.bila busy aku rasa cantik.

tapi kadang kadang tahap bosan aku dah boleh buat aku berzapin keliling rumah.dah kalau duduk static selama lima minit pun aku boleh berpeluh macam berjogging tiga hari.panas kemain bumi ni.oh yea.. semoga berbahagia.

oh yea..minta maaf pada gadis gadis kesayangan saya mira dan dni awatif.so sorry sayangs..nanti kita lepak sampai kering cendoi kedai tepi tasik tu.oh yea..update pasal bbq pun belum lagi.padahal ada je kat draft tu.nak tunggu video dari kiki wehhh! kiki lekaih sikit edit tu.gua tak sabau.karang gua tukar kaler hijau siapa susah? oh yea..aku sekarang penggemar famous bowl.terima kasih kiki halim kerana memperkenalkan ia.sangat menghargainya. *kenapa macam banyak sangat oh yea.?

taraaaa!! *sambil mendepang tangan* inilah famous bowl versi bertingkat.habis paper teruih serbu makan bersama.kenyang baq ang.rasa berbahagia sungguh bila perut dipenuhi makanan comel begini.-gambar ihsan dari kiki.asek asek nama kau je kiki..haha! 

bye.


p/s: ringkas aku memang dalam lima tujuh perenggan..wehuuu!