Friday, June 10, 2011

televisi

assalamualaikum


aku tak tahu lah berapa lama aku tinggal kan belog ni.sebenarnya kat draft sumpah berlambak entri tapi aku tak publish je.seronok main taip taip nie.tapi jari aku tak kurus kurus pongg! 


nak cerita tentang family day that day.sumpah awesome.kau bayangkan berendam dalam pool pukul berapa pagi entah sambil layan movie.dah macam dalam panggung.dan sekarang aku tengah demam.clap clap


dah??


belum kak.itu nanti story.kan sekarang tengah nora elena punya fever.aku pun dah tersampuk sama.ini kerana abang kawasan tu belakon meyhh.aaron aziz..seperti yang sedia maklum.aku kan peminat tegar aaron aziz sejak azali.tak silap aku.aku ada wat entri tentang beliau.tapi tadi aku cari konon nak re-link balik entri tu tapi tak jumpa dan aku malas nak geledah dengan tekunnya.tak silap aku entri aku mengarut pasal aaron and dude herlino if i'm not mistaken lah.yea..dua dua pun laki orang nye aku minat punnnn....


merujuk kepada perkara di atas.drama nora elena nie kemain la nak tunjuk si seth tan sangat la romantic kau sampai aku tersenyum sorang-sorang bila menonton.ada part aku sampai cam dalam hati terdetik. 'oi pembohong..kenapa begitu romantis?' yea..adik-adik itu semua dusta belaka.dunia je semua tu.aku lebih percaya pak cik magneto tu wujud dari lelaki seromantis itu ada kat bumi ni.sampaikan dia pun cakap kat aku..'awak ni pengaruh nora elena ni' oh malu..bukan pengaruh yang..saja buat analisis.ecehh..


tapi perasan tak asal nak yang drama yang novel adaptation mesti nak aaron aziz ada kan.haa...*ayat aku tergantung sampai di sini sebab aku lupa nak cakap apa tadi.


selain gila kat seth tan ni.aku agak suka watak lelaki macam Barney Stinson when he's in love with Robin Scherbatsky. (khas untuk siapa yang tengok How I Met Your Mother). He did not want to admit it sebab dia rasa dia player terhebat so mana boleh fall in love kan. Tak macho la but actually he cares when Robin is sad, happy or trying to date other guys.cerita dah sumpah lah lawak oi.aku gelak sambil terbatuk-batuk sebab tekak sakit kau nak gelak kuat-kuat gak kan ida.yang episod semalam lawak.oh semua episod pun lawak.ibu aku pun join tengok.


dah??


oke kali ni betul-betul dah.tata darlings. ;)


p/s: thanks sayang. :)