Thursday, July 14, 2011

adalah yang tak kena tu.

makin lama, makin kurang aku menulis.sekarang lebih banyak beli FIXI's novel.dan aku menelaah sampai lebam.apa benda pun aku tak kisah.sampai dating pun aku suruh dia baca buku tu.haha


macam biasa lah, ayat yang keluar.


'buku apa awak baca ni, tajuk pun pelik.'


sebab sekarang, lebih baik memerhati, tambah ilmu, berfikir dan menilai dengan baik.sebab sometimes we have to love the one that loves us, ditch the one that hates us.oh yea lagi satu, berbuat baik untuk orang yang berbuat tahi kepada kita bukan lah kalah atau lemah.its called growing up.love you friends! muaahhh! :D


catatan tambahan:


siang tadi aku menjadi orang tengah masa kucing bergaduh depan rumah.riot.hebat.memang tak bijak.kena cakar di siku.susah betul nak fahami isi hati kucing zaman 2011 ni.sebab kucing pintu rumah jadi mangsa kena marah.tiba-tiba aku pandai bercakap dengan pintu.kata aku 'niat nak tolong jeeeee...tsk' sambil masuk rumah sambung layan KL Gangster.tengok aaron aziz sakit kat siku hilang habis.kemain lagi..


tata. :)