Friday, July 29, 2011

tendangan basikal berganda

tudia..haroommm hang tak update langsung blog.malas sangat dah ni sebab duduk rumah alangkah bahagia.tu haa..double bicycle kick atau dalam bahasanya tendangan basikal berganda. direct translation pun style jugak la cerita dia.bicycle kick ka..scissor kick ka..overhead kick ka..semua lah ka ka ka


semalam takda benda lain dah aku fokus.selain cina gemuk tapi tulang rapuh berjersi number 11 yang selalu jatuh sorang-sorang dia, aku tengok tendangan sebab rasa comel.nak cerita pasal ni ja sebab ramai dah buat liputan awal.aku ja terhegeh-hegeh.


hat ni yang aku gelak, style gila super safee and amirul hadi time nie.macam break dance pun aku rasa ada juga lah.hat tengah tu versi etnik kreatif dok buat cak lempong.tak pun 'everyday i'm shuf fe fe fling'..


hebat weh tapi failed.tak kena bola.susah la kot sebab aku pernah try buat lipat tendang bola takraw pun rasa tegang segala urat kaki.siapa lah aku nak dibandingkan dengan kaki depa ni.pesen otot and urat ja timbul..ni kalau tendang pokok durian habis terbelah 18, baru kenal erti penyesalan.

dakpe la boh,xdop rezeki la tuh nok g Bghazil.. kalu dabel baisikel kick pung dop kene.. meme xdop rezeki la tuh..player diorang pung ghama hok injerd.. bg la can skek..pape pung khairul fahmi kemah demo,kemah keming!

kalau lah time sparring tae kwon do boleh buat bicycle kick ni.syok nya..


********




can't stop listening to this.kenapa marc anthony sangat seksi kat sini.aku memang suka dengan lelaki muka cengkung dari dulu lagi.haih..aa iyai iyai aa iyai iyai let it rain over me~


gambar ehsan daripada google alfonso de albu bekaraihokolahki.