Wednesday, November 3, 2010

tentang memajalah

korang tahu majalah i? kazen aku pernah suruh aku beli majalah itu tahun lepas tak silap.sumpah aku tak pernah dengar itu majalah apa.aku fikir comic je.sampai depan pintu kedai aku tanya lagi.majalah i majalah genre apa? macam arena and kreko tu ea? kazen aku dah pelik.aku macam..ouhhh..majalah pasal computer la tuh. 

korang tahu ke majalah i tu apa? 

tadi..aku tanya roomate aku.eh majalah apa tu? ada maher zain! galaxie ea? nak! nak! *separuh menjerit dan nada amat excited. *nota: aku rabun tahap gaban dah sekarang.

roomates aku lagi dua orang pandang aku muka macam haremmmmm tahan gelak.oke..itu majalah i..tak nampak la kawan-kawan.

korang tahu ke majalah i tu apa?

kesian aku.baru tahun lepas tahun wujud majalah i ni.nasib roomate sorang ni tak disaster macam lagi dua.haha! lagi dua sumpah gila tapi saya sayang mereka.

dan sekarang saya dah pandai baca majalah solusi juga.sesungguhnya saya berbangga dengan diri sendiri.tapi junk and klue tetap dihati.tu lah kan.hidup ni sangat awesome sebenarnya. *tiba-tiba

yea sangat awesome hidup ni kalau kita selalu fikir positive.

rindu gila nak cari pasal dengan mangkuk dua orang ni.heh heh heh.eh watahel gelak cmtu tak gangsters kot! 

ouh' suka gambar ini.tapi muka saya macam orang sakit kena santau.time nie menderita sakit perut berpanjangan selama empat hari.nama saintifik simptom ademilson batista da silva disease.wow' pandai i reka!

i'm goin on 20 lagi beberapa hari.and saya boleh fikir bukan macam budak-budak macam dulu. :)

hye november..please be nice to me. *senyum sikit please..hee


p/s: trust is vital.just like your organ.its a total vital.absolutely vital. :(