Sunday, October 31, 2010

paper yang ke 36! DONE!!

at last datang juga hari yang di tunggu tunggu..unik weh' tak pernah sekali dapat hidup aku tunggu hari paper start.nie dengan perasaan tak sabar aku pergi auditorium hall which is tempat ambil exam itu pukul 7.55 pagi hokeyhh! 

gua punya paper start kol 9 pagi.watahel aku pergi awal! sebab aku terlampau tak sabau!..faham tak orang lain dah start feeling feeling exam seminggu yang lalu.budak budak course aku baru high high feeling start first paper..keluar bilik air pun bunyi gigi aku mengigil boleh dengar seisi alam.sejuk kemain cuaca sekarang..tak bagi can langsung aku nak sun bathing ke hape..

paper kali ni agak berat ada la dalam 14kilo.tapi semua soalan spot yang lecturer bagi masuk haa..aku siap bersujud syukur tadi tepi meja sebab pelajar mulia macam aku confirm confirm la study past years and soalan yang lecturer bagi je.jangan harap sempat nak cover semua.oke eyda tu nasib..sebab apa aku study past years je.sebab..aku tak suka baca slide nanti terbuka movie seronok lalu lalai segala plan nak bertekun.dan tak suka buku dia kerana muka surat adalah seramai 223 muka surat dah sama macam episod cerita drama endon dah.itu juga akan melalaikan tengok buku pun dah menguap 14 kali macam nak terkoyak tissue mulut.

***
sedang aku bertumpu jawab soalan.aku pun cakap nak tidur lah' sebab tak tahu nak menipu apa dah kat esei ni.aku tidur rasa nya baru tutup mata 0.5 saat buka mata dewan dah gelap.lepas tu dengar suara sok sek sok sek.sumpah aku ingat aku mimpi.rupanya betul.nasib baik aku tak panic.aku kalau datang mood gabra habis la..tapi tadi aku sungguh bertenang.terpegun dengan diri sendiri sekejup.oh' audi tiba-tiba black out.memang black habis sebab audi ni takde tingkap..hanya pintu besar bagak kat belakang.pergghh..bergurau pula nak main black out black out..lama la juga mereka bergurau ada la dalam 20 minit.masa 20 minit tu sempat la aku tidur jap.sempat juga aku dengar mereka bertanya-tanya jawapan tadi. syaitonirojim betol diorang ni..

20 minit bai hidup gua terabai macam tu je dalam audi tu.dah lah objective tak habis jawab lagi.perut sedap je berbunyi-bunyi.orang sebelah dengar mungkin sebab dia usha semacam je.biarlah..aku rasa seksi kot perut berbunyi.lepas tu baru kami kena tukar pergi liberal room.oke..hidup kembali normal.

gurauan ni oke lagi.

tapi roomate aku and classmates dia lagi best.sampai sampai hall pengawas cakap paper course diorang patutnya semalam bukan hari ini.haa..cuak biawak diorang.last last kelam kelibut pengawas itu pergi cari paper sebab dia yang careless dan mereka kena quarantine kejap.dua jam..kejap kan..kejap..

yang sorang lagi paper dia 3 muka surat ghaib.mungkin dia suruh tulis soalan sendiri jawab sendiri.tanda sendiri bagi markah sendiri dan key in markah dalam system sendiri.


dah pandai gurau kasar yea uitm sekarang ni.aduh letih ni..main lumba-lumba makan jagung siapa paling cepat dengan rumet.confirm la aku menang.mulut sungguh besar kot.

omel omel.kawan-kawan nanti saya hantar poskad macam ni dekat semua yea.

eh' next paper lagi seminggu.ya rabbi..nak buat hape ni weh! 

oh yea' syasya.welcome back to malaysia.eh' buat twitter yea dah bailik nanti.hee

sekian.

p/s: I will be Burger King and you will be McDonalds. I will be doing it my way and you'll be loving it. imy