Thursday, October 7, 2010

saya ada fac cantik.awak ade? heh heh heh

Dayum!


Semalam aku tidur dari pukul 2.30 petang sampai pukul 8.30 malam baru terjaga. mentang mentang tak boleh solat.Rasa macam kaki ada lapan je time tuh.kepala lak terpusing ke belakang. Tak patut betul aku membazir masa tidur lama-lama. Tidur lama-lama ni bukan budaya kita. Ini satu kesilapan. Jadi lepas bangun tidur tu, aku duduk bersila atas katil dengan penuh perasaan bersalah.


eceh..pernah pulak aku rasa bersalah tidur lama-lama.menci taw titew terjaga tidur coz mimpi tak besh taw.mencik! mencik!..tetttt! omel kan omel aku cakap gedik camtu..dah eyda diam! oke bye.


****


eh tak bye lagi'..hari ni lepas studio comot.yea..studio hari khamis semua orang pun akan jadi comot dan perangai negatif yakni missing in action semakin menjadi-jadi! sepatutnya kena pergi jumpa en.zul tunjuk progress untuk final project..waklu aku baru siap 40% jek next week kena submit baq ang! tapi sebab aku sangat sakit perut yang teramat sakit sampai kat dalam studio aku berkawad haaa..tengok betapa sakit nye aku..sobs sobs.aku balik untuk melegakan sakit itu.yea..aku ada perangai yang semua rasa nak hempuk.yakni..aku tak suka toilet kat fakulti ke..library ke hatta toilet di shopping complex sekalipun.i want a toilet yang ada kat hostel aku tuh.toilet kegemaran auwww!


dan perjalanan dari fac ke hostel aku perlulah round satu uitm.kira-kira kalau nyanyi lagu raya sempat ulang dua kali.


sesudah menghabiskan masa di toilet kegemaran.aku pun memecut laju ke fakulti semula sebab syahrul dah text suh datang turn kitorang jumpa en.zul lak.maka' aku pun pelik kenapa busy je jalan ke fac aku nie.busy dia lain macam..kalah sure heboh! dalam hati aku berkata..arnold schwarzenegger datang buat pertujukan pisau rambo dia ke? luar hati aku pulak tak habis memaki kereta depan nie duduk tengah-tengah tapi usha usha takde orang pun!   rasa nak conteng muka sendiri je kat pintu kereta dia tadi. parking macam dia punya kereta orang boleh tembus!.bila aku siasat lagi ada pulak bas tiga bijik depan tuh buat onar! eh aku dah mention kan hari tu yang fakulti aku nie selalu jadi tempat bebudak sekolah melawat.tak faham..dan tak pernah faham kenapa!


bangunan fac aku buruk kot.akan tetapi bangunan je buruk..isi dalam dia indah.termasuk students dia .dah la baik hati..cantik dan hengsem..hormat tetamu..datang kelas awal..berpakaian sopan..tak pernah sepak kayu..selalu datang kalau ada makan-makan..TAPI TAK RETI NAK PARKING KENDERAAN DENGAN BETUL!!!! maghah nie maghah!


yea..itu lah sebabnya jalan ke fakulti aku sesak macam crowded nak mampus seperti ada konsert search.kanak-kanak di sana sini.stress oy! lepas tu nak cari parking aku dah macam orang takde pendirian..kejup naik atas.kejup turun bawah.aku stop tengah-tengah ambil nafas dan urut dada suruh bersabar.aku cari parking semula.penat weh..rasa macam baru lepas menoreh di bulan puasa!


lepas 30minit aku berjaya.yea bahagia.sekali syahrul text.'oi eyda..en zul ada meeting..dia suruh datang pagi esok taw..bye! haha'...*pengsannnnn


esok patutnya aku takde kelas..cuti! ptfffffff!


nak air honey dew. *tiba-tiba


confirm aku nak pergi! sesiapa sila teman aku! ;D


p/s: nasib baik aku busy nak mampus sekarang.so takde la aku fikir dia sangat.kalau aku terfikir aku senyum and cakap whatever! did you know that 'whatever' is another way for a girl saying "EFFF YUUUUU"..heh!