Monday, October 11, 2010

bayi ajaib

Is it some kind of power struggle dalam dunia ni yang kebanyakan orang hendak control semua perkara termasuk hidup orang lain. Does it satisfy them secretly? Or what?


I don't like to be pushed to make decisions


Because at least for once dalam hidup aku, berilah aku buat perkara untuk diri aku sendiri. Bagilah aku fikir, lambat sikit tak apa janji semua orang happy aku pun happy. It's not that hard isn't it?


susah la pula kan kalau nak lawan yang lagi tua.aku kalau dah masuk berkaitan dengan umur aku lemah sikit.aku akan respect even dia setahun tua pun. cakap elok-elok boleh tapi tolong jangan mengarah..tak pasal-pasal tadi aku dah start buat muka tak suka dah macam beruang aku rasa muka aku.nasib baik mulut aku boleh control lagi.kawan-kawan pula yang tolong maki kan.haish..susah lelaki bajet macam bagus ni.tolonglah..grown up! 


serious aku tak boleh start tak suka orang.tapi tolong behave macam manusia please..aku ada masalah aku juga.terima kasih tambah lagi satu.pakej pening kepala aku complete dah sekarang..macam macam tema ada..weehuuu!! ;D


dan setiap kali saya rasa stress or happy sekalipun saya mesti nak cerita kat awak kenapa entah. kesian awak nak buat kerja kena kacau.harus belajar handle sorang sorang yea eyda! good good..:)


tadi ada tiga orang yang aku tak kenal..tiba-tiba belanja aku.tak kenal bro! tiba-tiba cakap dia bayar untuk aku..aku dah terkebil-kebil tak mengerti kat tempat cashier tuh dah tiga-tiga pun di tempat berlainan dan tiga tiga pun alasan yang sama..'tape..hari ni hari gembira saya..saya belanja adik'..serius boleh bawak bergadoh situasi ni macam aku nak bayar gak tapi dah dibayar.muka aku dah confius dan naive habis sebab apa nie..keajaiban apa nie! ke candid camera! kenapa semua pun nak gembira pada hari yang sama..aku lak dari pagi kehulur kehilir siap kan assignments ni baru rasa nak tidur kau boleh declare hari ini hari gembira? lepas tu balik balik bilik ada domino's atas meja siap ada notes lagi.'weh makan..ada orang kasi' aku macam tak peduli sapa kasi sebab lupa nak siasat tadi.aku makan terus..weehuu lagi!


eh' terima kasih yang belanja tadi.tahu ambil satu troli tadi.boleh buat jualan gudang kat floor..


dan hye..saya manusia gua.saya tak sedar tadi 10.10.10..muzafar kahwin ea? ala..i tak hapdate la pasal beliau..kalau aaron aziz ye la..senang cerita.hari ni sangat busy..ulang alik groundfloor ke tingkat 9 baq ang..guna tangga! lift tu phycho! tak kan kol3 pagi aku nak naik lift sorang sorang..nie semua cerita the devil punya angkara! nyah dikau!


tadi aku pekena mempelam dalam dua tiga das.terus perut bagi warning semacam.surrender lah! dasar perut genetik Queen Elizabeth betul lah! nak char kuew tiaw kat penang! sini rasa cam bubur lambok! 


eh' tadi rasa kat atas aku dok emosi emosi kan.sekarang aku rasa oke balik..aku kejup je kot rasa kalau nak emosi lebih lebih itu bukan aku kot.nanti dua tiga jam lagi tak tahu laa.mungkin selain queen elizabeth aku ada genetik mengkarung tak pun iguana..bertukar tukar mengikut persekitaran..eceh! gua mutan weh! mutan! sila gentar dan berasa tercabar!



kerana duduk di depan aku rasa tinggi dan ehh gemuk lah.suke!
hye tangan saya besar.nak kena tampo? 
p/s: rindu semua pun..sobs sobs