Saturday, October 30, 2010

lagu baru

oke..dah tiga jam buat past years maka masa untuk membuka minda untuk sesuatu yang menyeronokkan.eh' apa entah..yea..lagu baru.semestinya aku memang akan tukar lagu dekat blog ini mengikut mood aku.apa yang aku rasa..apa yang aku rasa nak cakap.am not a sweet talker..tak syok doh dapat awek cam aku.aku tak reti nak ayat sweet sweet..nah lagu.ambil dengar dan kalau rajin sikit sila hayati..saya nak awak tahu lagu tu sebab itu lah apa yang saya rasa.

lagu ini macam classic..ibu suka lagu ni then aku rasa cam..ehh..ini lagu dalam cerita bride wars..haha! ibuku jiwang..auwww!

tadi semasa membuat past year.sempat juga termenung ..tiba-tiba terlukis gambar setan.ayokk laa...biasa dia! aku takda mood sebenarnya ni.but thanks to them! nad..thanks love!' mood study aku memang muncul sebab membebel dengan kau lah tadi.mememuaahhh!  iftaz..thanks for calling.kenapa setiap kali pun i rasa miserable u mesti call..macam tahu tahu je kan even i memang tak cerita pun u tahu.ada magic heh? syemi..thanks for makes me ketawa macam apa je tadi.tak leh lawak lagi ke dia nie aihh!

sebenarnya habis serata meja pun i menconteng.tangan i sangat agresif kalau nak tahu. tak bedung semasa kecil. haip!

jam itu telah meluncur laju ke dalam longkang kecil dan dalam.R.I.P dear jam pink yang kadang kadang mati di waktu i tengah ambil exam lepas tu menggelabah weh pukul berapa sekarang weh nak tengok jam hadapan mata rabun..lalu pasrah.dem u!



p/s: kenapa muka skandal baru lu macam perempuan tua..haish!