Sunday, October 24, 2010

TGIS ♫

menyanyi sebab hari ini sunday! thanks god its sunday sebab ahad adalah satu satu nya hari yang aku set kat mind aku. TOLONG LAH NO MORE PROJECTS HARI INI! hari ahad adalah masa untuk keluarga suami serta anak-anak.


maka hari ini saya telah memanjakan diri dengan bermandi selama sejam..berbelai rambut selama setengah jam.membeliakkan mata dengan movies selama mungkin.dan petang nanti i nak pergi tasik usha lelaki kacak berbaju kuning  duduk bersila sambil shoot gambar ikut suka mana berkenan di hati bajet berseni la kan.weee! ingat nak ngorat brader jual ice blended sekali..mana tahu dapat chocolate ice blended satu tong..boleh buat mandi! heyeayy! eh kejup' tadi kata untuk keluarga suami dan anak-anak? ni kenapa semua untuk diri sendiri..nak buat macam mana.gua bujang dan perantauan. *muka serious


oh yea.sini ada tips macam mana nak mengelakkan diri dari mengidam makanan yang mungkin lagi seminggu atau sebulan dua anda akan dapat.tips ini khas untuk dua mak enon nie iaitu nadiah roslan dan syasya khalid.


pertama..cuba bayangkan sebelum tidur apa yang anda mahu.nescaya akan bermimpi dan bangun bangun sila duduk mengadap pintu dan tenung tombol pintu tu lama-lama dan anggap apa yang anda mimpi itu benar.selepas tujuh minit anda bangun anda akan rasa something di tekak anda.yea! itulah benda yang anda makan tadi.seronok kan..kan..macam fifi and the flowertots! *tiba-tiba


tak percaya sila try.JANGAN GIVE UP! tak jadi hari ini..suatu masa nanti akan terjadi.


eh nad! aku ada twitter gak..tweet! tweet! *bunyi burung biru yang kecil


dah..nak pergi lunch nasi putih panas-panas, gaul dengan kuah sardin, makan dengan telur dadar yang dicicah dengan sambal belacan.






p/s: rindu lah weh!