Thursday, October 21, 2010

everlong ho ho ho

last weekend aku balik tapah..rumah oke rumah. shukeeeeee! entah kenapa rasa tergerak nak buka satu drawer kat bilik ni..satu satu object dalam tu aku belek sampai satu saat rasa bersalah aku datang balik and aku tutup balik drawer tu..


on facebook, aku randomly type nama dia dan tekan search. Malam tu aku tiba-tiba teringat dia. Bukan rindu. Tak ada benda yang aku rindukan pasal dia. Cuma teringat.sikit je pun..

Dari beberapa orang yang keluar dalam search result, aku tahu dia yang mana even gambar pun tak keluar lagi.. and click.

Profile dia hanya boleh di-view oleh kawan-kawan sahaja. Aku klik dekat photos, sebab itu je yang available.

Heh, muka dia tak pernah berubah macam dulu.


flash back tahun 2005

itu hari last lepas pmr aku nak balik.dia stay sebab spm tak start pun lagi.jumpa depan koop.ikut hati memang aku tak mahu datang.tapi kata pun hari last..dia bagi something.dia kata kat rumah baru buka.

aku jujur la pula..esok kat rumah baru aku buka.what a sweet thing that he made..yea dia suka melukis.ingat lagi tiap-tiap kali aku datang prep dalam meja mesti ada drawing dari dia.oh sambung, dalam kotak tu ada satu sketch book.dia buat comic, tentang aku and dia..start dari mula-mula dia nampak aku, the whole story about us sampai la muka surat last ada petak kosong..which is sampai sekarang ia kosong......

guess what..malam itu lama aku pegang comic tu .damn.....sedih la pulak! haha..takde lah..:)


mungkin dia sedang benci aku sekarang.eh janji kau bahagia sudah..aku tengah fikir sekarang mana aku nak duduk sem depan.kolej comfirm lah tak layak...tetttt! nak tumpang rumah farid kamil lah!


ini kat depan library UTP aku ley bersila camtu.biar lah bukan u aku.depa tak kenal aku pong! hihi! disebabkan i tak gemar bunga..kazen grad, i bagi chipmunk ulalalala seketul! murah weh murah..wee~

moral: appreciate while u can peeps.nanti suatu hari kita akan rasa apa yang pernah kita buat kat orang.padan muka aku.tu la..karma kan..hehe! oke checked! lesson learned! dah pergi main jauh jauh semua ni.. ;)


p/s: satu-satu benda lama datang balik.jeng jeng jeng