Saturday, March 26, 2011

hari bahagia.

hari ini adalah hari kebahagiaan kerana saya telah berjaya mengeluarkan diri sendiri dari dunia sibuk dan buat-buat konon-konon saya tak ada kerja langsung.tapi esok dah kena balik shah alam semula.isnin and selasa kena submit kerja and jumaat ada presentation which is aku baru siap 9% kot..oke la tuh dari -0.9%.


and yet.aku habiskan masa menonton video! I found this video tiba-tiba je..search terus keluar.she was so cute.oh geram nye! saya memang suka tengok perempuan cantik tapi tidak annoying.i loooooove this video because it's super cute and inspiring. It gives you more options in styling our hijab.


I wish I know who's the pretty girl in the picture. :)

i'd spotted awesome hijabis styles in their blog. Verry bold and trendy. I think they're part of Indonesia's Hijabers Communities. (Correct me if I'm wrong).aku memang suka suki petik sebarang community yang ku rasa..haa! betol la tuh! depa kot nie..ahaa.

oke..nah nah..go and check out their blog.


so cute kan pompuan tuh.haha

p/s: tiba-tiba post tutorial ape kes entah.tehee~