Wednesday, March 23, 2011

terlepas

Sometimes, when a little something doesn’t go the way we want it to..it ruins everything. When what is petty start to affect what is important..it’s time to put things into perspective.betul kan? ke ayat aku tu salah.but the point is there..

tak semua niat or perkara yang kau buat untuk seseorang..orang tu akan ingat or hargai.so aku selalu ingat kan diri sendiri.kalau aku ikhlas buat semua tu jangan lah harapkan balasan yang mungkin orang tu tak akan pernah akan bagi kita.so kalau apa-apa jadi aku hanya boleh senyum dan berfikir yang orang tu berterima kasih kat aku dalam hati. *tepuk tepuk bahu sendiri..

I’ve learned that I still have a lot to learn. I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.*haa kau..tiba-tiba emosi.no no no ida..esok ada test..seronok kot buat test sambil usha slide dalam phone.trenenengg...!!!

its 3 a.m dan saya baru bangun tidur.mimpi gali gua dengan johnny depp.indah indah.tetapi saya sentiasa busy.but there always a time for me to think about you err..and johnny depp. *ohok ohok

see..berserabut punya meja study.macam dah conquer satu rumah punnnn..aku nanti dah kahwin aku nak laki aku buatkan aku satu bilik untuk aku buat kerja kat situ.nak meroyan sorang-sorang kat situ pun boleh kalau dah stress sangat ke. asal bilik itu besar,nyaman dan ada ruang pengudaraan yang bagus supaya aku tak mati keras.dan kat sudut ada gambar johnny depp sebagai sumber inspirasi *tiab-tiba ;D

oh doakan adik saya ambil result SPM sok.biar dapat result gempak sikit boleh belajar jauh.cam menyemak je asyik gaduh dengan hang kat rumah tuh.eh eh..tak tak..hehe.best gaduh dengan hang sebab mengasah bakat saya dalam berkarate gaya bebas.all the best bro! 

*Melaka sudah..next trip bersama G-10..sabah wait for us.sunggh tak sabar..dudududududu *menari menari

dah lah nak setadi dari kol5 ptg tadi dok bukak slide tapi pandang pun dak.bye

p/s: rindu awak.