Sunday, January 17, 2010

P untuk pondan.

aku baru semangat nak tulis satu cerita ni sambil upload satu video ni bagi menampakkan dan menghidupkan lagi suasana cerita yang aku nak cerita tu.

bagi ada efek sikit cerita tu.remaja kan suka feel feel bagai.

tapi macam banyak sangat tak tahu nak start dari mana.

maka tak jadi cerita..HAHA!


I always look at your page when i miss you..=')

sumpah rindu.apa boleh buat..haih haih.
tade lah kan kadang-kadang ada benda baik yang dia pernah buat yang buat kita rindu dia.(serius tak? serius tak ayat aku? sila bayangkan muka aku pula.macam maya karin kan.oke betul la tuh)

oh' yea..saya suka cabaran.tadi dicabar oleh rakan berhati tualang (ceh ceh..apakah tualang?) berhati titik-titik noda supaya jangan on facebook untuk petang dan malam ini.guess what..i berjaya! hey hey rock your body!

oh yea' tajuk entri kali ini sungguh pffttt <-----(sampai sekarang tak tahu macam mana nak bunyikan itu) kalau aku suka huruf S maka aku sangat amat paling sungguh tak suka huruf P..P untuk pfftttttt..fuh..legaaa!!

p/s: imissyou.