Friday, January 1, 2010

kalau tahun baru mesti tengok anak bulan tak?

comel saja semua orang nak emo emo elmo bila new year nak tiba neh.macam-macam.ada yang pasang azam baru.ada yang pasang semangat baru.ada yang pasang kekasih baru.ada yang pasang sportrim baru.ada juga yang azam 13 tahun lepas pospone ke tahun ini' lepas tu pura-pura itu azam baru..

for me..no need to azam azam semua ini sebab aku memang tade benda nak berazam' ada sikit tapi simpan dalam hati' kalau keluarkan dari hati segan i sebab tak jadi ke apa.maka azam perlu senyap.sebelum tidur berdiri kat tepi tingkap mengomel sorang-sorang pasal azam sendiri.pastikan jiran penyibok sebelah rumah tidak memasang telinga. masa awal muharram pun aku buat benda yang sama..tiba-tiba rasa dah besar.tapi aku kan baru 16 tahun..

**

oh' penat selongkar koleksi gambar peribadi malam tadi' cari gambar yang meletop letop dan ayu untuk di edit.tapi memang tak jumpa.gambar semua muka macam kalau bagi mak mentua lihat pasti pengsan.maka ini je yang mampu aku berikan..inilah aku rasa paling sopan buat masa ini..akan berusaha lagi..

boleh tak macam ini?

HELLO TWENTY-TEN.
 boleh tak i nak kenal dengan you.you sangat popular lah.semua orang cakap pasal you.pastu semua orang macam gelabah gila you nak muncul.i tergolong ke?

p/s: imissyou