Wednesday, December 30, 2009

the shadow.haih.haih!

tajuk macam cerita hantu. dan kenapa semua belog nak cerita pasal 2010' aku tahun depan dah 16 tahun..muda lagi rupanya' patut tak kisah nak masuk tahun baru' tapi rasa macam tahun lepas pun aku cakap aku 16 tahun..

tolong lah 2010' please give me some guts' a way to move on.a way to get rid of him.a way to blow away all the things that hari-hari bangun tidur fikir benda yang sama.membuatkan aku bangun awal gila lately. bangun awal sebab macam cakap kat diri sendiri 'eyda..kamu kena buat something yang boleh busy kan diri.nanti kalau asek baring-baring ingat lagi those things. omaigod!' bila nak habis la kan..berkebun apa kata.

alamak..bila masa aku jadi cepat menangis.2008 aku tinggalkan dengan benda yang hampir sama. 2009 juga' kes yang sama. yang mana benda paling susah aku nak tepis dari dalam hidup aku..(gila kesusasteraan ayat aku malam ini)..kewujudan dia beri impak maksima gila punya besar rasa macam nak rempit sekarang weh! weh!

i hope this 2010 kena lebih hati-hati.even how hurt we are with the F situations happened we should still keep on living and praying for a better life.new diary for me' a new hope..a new album for a new better memories.


i'm not blaming him.sebab dia aku jadi kuat la kan.and i'm not blaming others.

**

life is too short to be sad' but aku rasa aku macam jahat la pulak.macam aku tak nak kasi dia move on .but aku tak cakap straight to him.ya allah! i need a bunch of  kekuatan kalau lah dia dah move on dengan orang lain then aku masih begini.mesti aku rasa macam  nak berdoa hilang ingatan ke' jadi pokok ke' eh apa pula' tape lah' terserah pada dia! hehe! paham tak sekarang aku dapat rasa balik tekanan macam 6 bulan dulu.sebab aku pergi ingat balik semua benda..apakah?


haha.padan muka terbalik.aku malas nak rotate dah' padan muka.
HELLO TWO THOUSAND TEN! woot! woot!

p/s: imissyou.