Sunday, December 20, 2009

mandi perlu dalam hidup kalau nak kawin cepat.

i rasa ingin kawin sekarang sebab hari-hari membontoti ibu ke majlis kenduri kahwin. dan serta-merta ibu mesti cakap..'nanti eyda kawin ibu nak panggil m.daud kilau main kompang.salamiah hassan hias pelamin dan adam lavine mempersembahkan kugiran beliau'..i rasa itu yang buat i harus kawin cepat maka i pergi lost world mandi-manda dengan umat tak cukup matang kawan seperjuangan terkasih..( eh..kenapa mesti menggunakan kata ganti diri 'i'..auww)

oke..izinkan hamba mencarut..eh silap' memulakan bicara.

khamis itu hari kami pergi lost world of tambun yang kali terakhir aku pergi time mula-mula lost world buka.punya semangat sebab nanti kalau orang cakap..' weh kau orang perak dah pergi berseronok kat lost world kah?' kalau aku jawab belum tercabar lah ego aku sebab dekat jek kalau nak pergi..pastu kena gelak.aku kalau orang gelak kat aku aku gelak sama..dah terasa loser kat situ' pastu aku gelak paling kuat macam itu hari last aku boleh gelak.dah terasa double loser di situ pula..


 muka sekor-sekor dah umpama penunggu mencari cahaya kebenaran.penunggu yang penuh kesabaran.tp dah rasa cam nak tumbok tekak mereka laju-laju lepas tuh.

aku tak nak cerita panjang pasal detik-detik bergila kami di sana' tapi paling best menunggu bebudak lelaki lanun tu lah.ili tunggu 3jam..aku dan apek nak kat sejam gak lah' baru nampak mereka terpacak macam lanun tak reti main bola depan entrance LW tuh. sambil menunggu kening aku dah terangkat-angkat dah. sikit lagi nak menyanyi lagu sekebun cinta yang berbunga.nasib baik ili tahan aku..


tiba-tiba rasa nak memelihara singa lagi.


ini lepas penat harungi ombak gelora tanpa pelampung kerana habis disewa.juga penat mengejar burung puyuh.menangkap ikan dalam parit serta bermanja dengan sang rakun.

izinkan saya membuat ucapan penghargaan tanda terima kasih tinggi pada insan penyayang yakni nadia roslan yang tanpa rasa syakwasangka beri kami voucher LW samapi 36 orang boleh rasa sayang hey' rasa sayang sayang hey!

oh' kalau mahu skodeng gambar hodoh kami lagi dipersilaukan ke sini.


nak balik dah neh..balik..balik..mak panggil balik

p/s: imissyou