Wednesday, December 2, 2009

dari 19 nak ke 23thn tuh agak lama kan.

taraaaa!' lately hormon serta emosi aku macam pompuan mengandung anak sulong' ade jek tak kena' nak on9 pun rasa bosan dan ' apetah lagi..kat mespes sume pompuan2 mane ntah yang men komen dengan u nak pulak pakat add i kan. asal? nak tunjuk sume komen2 korang kat aku ke? adoy! aku approved jek' nak berkawan kot' think positive people..hehe.. (ceh' eyda bunyik cam jeles jek.hahaha' actually takesa pun lah..hehe)

semalam aku merayau-rayau melihat blog orang lain' blog yang aku tidak kenal siapa tapi aku follow semua buat sale jual ganja kot! haha' maksud aku kalo baca blog mereka boleh addict!
oh mengapa?

yang lawak tuh rasa nak lempang-lempang jek' asal la ko lawak sangat' rasa cam nak ajak kawen jek! haha' nescaya ceria dan hormoni hidup aku anak cucu' yang sedih tuh kalo boleh datang feel memang terasa lah..

lagi-lagi satu blog neh' aku baca blog dy dari awal' cerita sama macam aku..just dia dah umor 24 and aku 19..kisah duka hiba nestapa sedih lagi haru dia terjadi time dia umor 18' sama cam aku..then dah umor 23 baru dapat courage jadi diri sendiri balik..dia jadi kuat dalam diam'' weh' 23 baru nak stabil?? tanak lah begitu...lama nye..huhu' aku harap aku dapat stabil dengan cepat..tade lah asal jalan jek rasa nak jatuh lalu tersembam jatuh ke tanah' nak angkat muka segan tak larat' kena angkat pelan-pelan tapi datang lagi orang pijak tersembam balek..sampai muka da jadi cam baru keluar gua baru reti ade orang nak pegang tangan aku paksa aku bangun. ( memang perumpamaan buat sendiri kalau dah panjang menjela macam neh..haha)



comel gila mende alah nie' rasa cam nak makan!


ouh' dan juga' aku agak teruja dengan skype sekarang! lambatnye aku nak maju' ym aku dah cam tahi tahu! itu pasal aku dah seminggu tak topup no maxis' dan celcom pun tak berapa nak guna kredit ia' siapa suruh terlalu pintar mencipta skype untuk kegunaan umum' boleh macam 3g dalam kadar yang pantas lagi..auwwww! teruja i! haha' syasya' cepat skype dengan aku! hee..(dah..dah..aku tahu korang gelak kat aku sebab aku baru nak pandai guna skype kan..tape-tape' aku tak ambil hati..betul! *sambil menjeling tajam)

oh yea' mana singa kesayangan i neh..tadi kata mahu main pes bersama' pergi mengorat lah tuh' sekarang musim mengawan ea?

p/s: imissyo