Thursday, December 10, 2009

siapa baik hati cepat tolong aku!

aku menghadapi masalah besar..

dengan mata dah macam maya karin dalam cerita pontianak sundal tuh' (imaginasi diri sendiri sebagai maya karin sebab nampak cantik di situ)..ouh' tak pun sarah connor' mata i macam terminator gitu..auww seksi! oke' jangan lah marah' sakit mata neh' nanti dah tak nampak tinggi macam model..apa kaitan mata dengan tinggi jangan tanya aku.

pegi beli lauk depan kawasan perumahan pun aku memakai shades tahu' berduyun-duyun orang minta contact number' tengok' saket pon boleh jadi macam artis' ouh' kata maya karin' oh my gucci! (pengaruh keras cerita pisau cukur)..kejap' atas tuh aku tipu jek' aku tak melihat dunia pun since mata begini..macam mana nak dating dengan lu orang nanti..ceh! tunggu gua pulih la en..aku perlu cuci mata dengan intan baru lah pulih barangkali..

tidak! tidak! tidak! bukan mahu cerita pasal mata' ada masalah besar lagi' malam ini result final keluar' yea' sepuluh haribulan disember dua ribu sembilan pada pukul sepuluh malam ini nantikan lah aku mencarut-carut..weh' tanak lah mencarut' cuak nie weh! weh! kalau tak aku tak bolah nak tengok result nanti malam..masalah nye nak mintak tolong......

ade siapa-siapa ingat matrik number aku tak? cyes aku hilang ingatan..ada siapa-siapa?

p/s: imissyou